Forsterkere NAD 312

Bardan

Fersking
Ble medlem
12.03.2014
Antall liker
0
Er i prosessen med å anskaffe meg et skikkelig stereoanlegg, men da jeg i disse tider er student, og i så henseende ikke har spesielt mye penger å avse er en del av idéen å gjøre dette relativt rimelig. Fant en NAD 312 for drøye 700,- på finn. Vil dette være et ålreit kjøp som fortsatt har potensialet til å vare i noen år? Idéen er å skaffe et OK høytalerpar, samt at jeg har en gammel platespiller som er tenk å koble opp mot anlegget.

Vicarious

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2010
Antall liker
436
Sted
South of heaven
Jeg kjøpte modellen over 314 til 600 for et par år siden. Begynner å bli gamle disse og ville kanskje prøvd å prute den ned et par hundrelapper.

Bardan

Fersking
Ble medlem
12.03.2014
Antall liker
0
Høres fornuftig ut. Er det en grei forsterker hvis jeg får den for 4-500kr? Klar over at den er av eldre årgang, men så lenge den er godt behandlet betyr det jo relativt lite såvidt jeg har skjønt. Noen tips til rimelige høytalere?

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
Dali Zensor 1 koster ca.to tusen,men de bør stå på stativ.

mvh.s,

Vicarious

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2010
Antall liker
436
Sted
South of heaven
Jeg brukte Dali Lektor 1 til NAD 314. Lektorene kjøpt brukt for 1500kr. Med et par brukte dali Zensor/Lektor e.l bør du få deg et greit anlegg til en billig penge.

Sist redigert:

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
Klarer du å skrape sammen fire tusen så kan du kjøpe et par Dynaudio DM 2/6.Har et par slike og kommer aldri til å selge de.God allrouder som har passet alle forsterkere jeg har prøvd.Heftig lyd og bass fra kompakte bokser.

mvh.s,

N

nysjerrigper

Gjest
soundgarden selger DM2/7 til 3999,- nå.
har selv et par audience52, lengstlevende høyttalerene jeg har hatt.

Topp Bunn