Nå enda mer minimalistisk..

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Pga.kjøp av liten leilighet,vil jeg kjøpe APPLE Mac Mini mediasenter.Det gamle annlegget og rørtv.tar jo opp kvadrat for 30000 :(   Og jeg lemper ut cd.n og den integrerte forsterkeren..som jo bare ble brukt som forforsterker i det siste(pga.Midgard)
APPLE Mac Mini er jo pinnliten 17x17cm. Og har bare optisk digital utgang.. ontech dac'en kan jeg jo gjemme vekk...prob.er at den bare har coax dig.inn.
Og jeg trenger en High-end forforsterker med fjernkontroll,og den skal være LITEN!   Og ang.dac'en..går det ann å bygge om til dig inngang på en enkel måte? Hvis dette er uaktuelt må jeg ha ny dac.  
Noen som har forslag til Forforsterker? Og det ang Dac'en? Ev.ny(liten den og)  :)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.861
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Og jeg trenger en High-end forforsterker med fjernkontroll,og den skal være LITEN!   Og ang.dac'en..går det ann å bygge om til dig inngang på en enkel måte? Hvis dette er uaktuelt må jeg ha ny dac.  
Noen som har forslag til Forforsterker? Og det ang Dac'en? Ev.ny(liten den og)  :)

Høyr med Tom Helgesen på Embla..

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Liten integrert?
Hva med Nuforce integrert?

Mvh.KW

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
reis å kjøp deg et tivoli modell 3 så er du ferdig med det lite er det billig er det å spiller bra gjør det

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Takk for svar,men jeg er ikke ute etter integrert forsterke,da jeg har aktive subber og dig.monoblokker til høytt.. men jeg trenger noe til å justere volumet med..(trenger bare en inngang)
Og hva med å det å bygge om fra coax til optisk inn på dac'en?

K

kbwh

Gjest
Oops. Mente Linn Majik Kontrol. Det er preampen.
Hva med en optisk/coax konverterboks? De finnes vel?

Rockefoten

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2003
Antall liker
31
Torget vurderinger
2
det finnes coax til digital overgang ting. har vært en tråd om det før.
elelr bytt til benchmark :)
benchmark rett inn i nuforce effektamp :) (eller midgard da). benchmark har jo volumkontroll...

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
Pga.kjøp av liten leilighet,vil jeg kjøpe APPLE Mac Mini mediasenter.Det gamle annlegget og rørtv.tar jo opp kvadrat for 30000 :(   Og jeg lemper ut cd.n og den integrerte forsterkeren..som jo bare ble brukt som forforsterker i det siste(pga.Midgard)
APPLE Mac Mini er jo pinnliten 17x17cm. Og har bare optisk digital utgang..
Skal du legge inn musikken din på harddisken eller bruke den som ren cdspiller? Blir ikke det i så tilfelle ganske omstendelig? Skal du ha en skjerme tilsluttet denne, eller skal du bruke Tv-apparatet som monitor?

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Jeg tenkte å bruke den som drivverk til dac,dvd/dvdr og skal koble til flatskjerm..utrolig fine menyer og slikt..tråløst internett,bluetoth og et hav av ekstra tingtang..
Og det skal vel ikke bli tungvint ser jeg for meg..putt i ei plate og spill..og legg den på disken,det kan jeg gjør for hver plate jeg spiller :)
Joda jeg var smart og ringte Snickers og han hadde strålende nyheter! Det var vel ikke offisielt,men han kom mest sannsynlig til å lage ny forforsterker med innebygd Dac..i samme kabinettene som Monoblokkene ;) Strålende!!!! ;D ;)

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.778
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
...
Joda jeg var smart og ringte Snickers og han hadde strålende nyheter! Det var vel ikke offisielt,men han kom mest sannsynlig til å lage ny forforsterker med innebygd Dac..i samme kabinettene som Monoblokkene ;) Strålende!!!! ;D ;)
STILI! ;D

Topp Bunn