Musikk som tortur

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Pyttsann, det kunne ha vært verre. F.eks. DDE eller Rune Rudberg.

Ø

Øivind

Gjest
Har ikke amerikanerene allerede god erfaring med "Welcom to the jungle", innen denne bruken?

Spilte ikke alle helikopterene den dag og natt, en gang i tida?

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Hehe håper at fangeleiren blir saksøkt for mangel på spille rettigheter som artikkelen nevner. For dette er jo bare tragisk.

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.252
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Det som ikke ble nevnt er hvilket type anlegg som ble brukt. Transistor og horn er muligens egnet..?

Det er åpenbart ikke bare den amerikanske hær som har syslet med dette.

olllie skrev:
Stereophile hadde en anekdote en gang om den maksimale straff en audiofil kan bli utsatt for.
Det var en gang for ikke så veldig lenge siden, en aodiofil gikk hen og døde. Han hade ikke levd noe bra liv, så han havnet selvfølgelig i helvete. I seg selv helt greit, du har det jo godt og varmt, sulten er du aldri. Men straffet må du bli, og da denne mannen var audiofil fikk han en svært streng straff. Han måtte tilbringe evigheten i et udempet betongrom med JACINTHA- musikk fra PA - anleget. 24 timmer i døgnet!!! AAAARRRGGGHHOOOOOOOH!!!! Kan en stakkars audiofil bli staffet verre?????

Olllie
Nei,

Jeg skal ta med meg en gettoblaster på neste HV øvelse og kjøre denne plata 24t i døgnet. Bare som en test for å se om befalet er tøffe nok til en krigssituasjon (som jeg har svært liten tro på).

Så dersom det er noen fra HV-07 her med tilgang til strømaggregat så hadde det vært fint om dere kunne ta med dette til øvelsen 26. august (marvika/evje)

Vedlegg

mclaren122

Medlem
Ble medlem
24.04.2008
Antall liker
0
all musikk av dårlig kvalitet er brukanes til tortur...opplever det mange dager dagen her.
får slik refleks i hendene..og elles i kroppen....

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Øivind skrev:
Har ikke amerikanerene allerede god erfaring med "Welcom to the jungle", innen denne bruken?

Spilte ikke alle helikopterene den dag og natt, en gang i tida?
Innbiller meg at de spilte Wagner, men det er mulig jeg fantaserer. Evt. har sett en film. Evt. begge.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Noen av oss oppfatter jo også såkalt audiofil musikk som tortur i lengden. :-X

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
ErosLoveking skrev:
Noen av oss oppfatter jo også såkalt audiofil musikk som tortur i lengden. :-X
Demoplatene fra usher som de deler ut på hortenmessa er typisk god tortur-musikk. Allerede halveis inn på spor 3 er jeg klar for å innrømme alt ;)

Topp Bunn