- Ble medlem
- 18.02.2004
- Antall liker
- 1
Jeg har sett noen innlegg som har gaatt paa hvilke hi-fi magasiner en leser for aa holde seg oppdatert paa hva som skjer og som underholdning. Men hvilke musikk-magasiner leser dere for aa holde dere oppdatert paa nye CD'er ++? Selv abonnerer jeg for tiden paa Uncut, Mojo samt et svensk world-musikk magasin som heter Lira. Samtidig foelger jeg utvalgte anmeldere i Dagbladet, Aftenposten, Adressa, Spirit og Natt & Dag (de som jeg har observert har noenlunde lik musikksmak som meg). www.allmusic.com synes jeg ogsaa er et meget nyttig oppslagsverk for aa faa inntrykk av hvilke CD'er en boer gaa for i back-katalogen til en del artister som har gitt ut mye. Som dere skjoenner foerer jeg jo all denne lesingen av musikk-magasiner til innkjoep av store mengder CD'er hver maaned... ;D
Hva med dere andre? Er det slik at de som hoerer mest paa klassisk sverger til Grammaphon, mens jazz-hodene gaar for Downbeat?
Hva med dere andre? Er det slik at de som hoerer mest paa klassisk sverger til Grammaphon, mens jazz-hodene gaar for Downbeat?