M
musicus
Gjest
Har hatt det før for lenge siden, det var bra! Så dette blir nok bra også
mvh
mvh
Takk for tips! Kanskje noe å sjekke ut, men styltene til min RP10 er dempere, og den lokale vannbøffelen kan hoppe på stuegulvet uten at jeg hører unoterEn liten oppsummering av zaZen1, jeg var lenge i oppgraderings tanker kring Rega P8 men det har hendt noe veldig bra siden, og det er at P8 er plassert på inAcoustic zaZen1 plattformen, med tilbudet fra Soundgarden så landet denne på ca 2K og viser være en av de aller beste investeringene de siste årene...med en lettvekter av spiller på under 5kg er ikke altid tunga ligger rett i munnen, men her og nå, ja!
De reklamerer med P10! @Karmana de bruker spilleren din i "reklamen som ikke lyver," så uansett hva du setter din RP10 på av stylter og annet av klosser, ta deg råd å test denne for 2-3K, tror du vil like resultatet
mvh
Blir nok ikke det siden Rega P8 ikke har balansert ut, men hvem vet hva framtiden bringer, det er på löpet en spiller med navn Naia fra RegaGratulerer! C47 verkar utruleg lekker. Tenkjer du balansert heilt frå PU?
Ble inspirert av dette programmet, tipset av @bluesbreaker og drar fram gamle helter som blir omtalt, på original cdKjørte langt med bil for litt sida og da hørte jeg dette på radio. Et program om produsent og musiker Steve Nye.
Steve Nye produserte Japan, The Cure, XTC - og mange andre. - Transmission - NRK Radio
Steve Nye produserte Japan, The Cure, XTC, Bryan Ferry og David Sylvian - men er helt ukjent for de aller fleste.radio.nrk.no
Jeg tenkte at du kanskje kunne ha interesse av å høre det også. Ser du spiller mye Sylvian, Japan, Sakamoto.
Meeeget god plate!Japan gjengen under annet navn, på original cd
Rain Tree Crow
mvh
Veldig bra og ett for meg, deilig gjenhør med ungdomsmusikken, har The Cure på vinyl selvsagt og ett lass bootlegs, men da cd var nytt på 80-90 tallet gikk mest i detBra program , ikke sant?
Den var en positiv overraskelse den der jaNesten, men bare nesten, med skam å melde...må jeg innrømme att denne live versjonen er spilt mer og likes bedre enn studio versjonen
mvh
Jeg har akkurat fått koblet opp min C-47. Førsteinntrykket er veldig bra.Da, var det lagt en bestilling og delbetaling på nevnte riaa under bedre forutsetninger enn forrige gangen, denne skal nok få mosjonert P8 etterhvert
Accuphase C-47
...og det skal kjøres xlr for förste gangen på vinylsiden for min del..det henger med ett par brune Accuphase xlr kabler i dealen...
mvh
Vi kan uansett være enige om at den er meget bra! - og det er forfriskende å høre et gammelt velkjent verk slik, skjønner godt at det kiler litt ekstra.Nesten, men bare nesten, med skam å melde...må jeg innrømme att denne live versjonen er spilt mer og likes bedre enn studio versjonen
Hehe...det kan vi absolutt @Lagga! ser det var en drøy påstand att den er spilt mer enn den gamle, det blir vanskelig med tanke på dens korte tid men siden den kom, veldig ofteVi kan uansett være enige om at den er meget bra! - og det er forfriskende å høre et gammelt velkjent verk slik, skjønner godt at det kiler litt ekstra.
Jepp!!Du liker Kari
Snurres stadig vekk på cd, der finnes nok de fleste i katalogen hennes i samlingen her, men nå snart også på vinylIkke vært på spilleren på en stund, men det kommer.