muggen msn..

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
msn`n min funker ikke. når jeg åpner den, bruker den lengre tid enn normalt, og da jeg skal skrive inn brukernavn og passord komme bokstavene opp lenge etter at jeg har tastet dem:( jeg har prøvd å installere på nytt, dog samme versjon da..

tips?

ps. får heller ikke opp "søk-vinduet" under start-knappen..
får heller ikke kjørt defragmentering. får kun opp et vindu som sier at jeg må installere programmet defrag. under legg til/fjern programmer i kotrollpanel, men finner ikke ut hvordan det skal gjøres

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
nja.. jeg har et virusprogram, men veit ikke helt hvor bra det er..

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
428
Sted
Friedrichstadt
Tja.
Du kan prøve f.eks. 30-dagers versjonene av Nod32* og SpySweeper*, disse skulle finne det meste :)

*=google it!

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Eller rett og slett droppe hele msn, snakker om møkkaprogram.

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
msn`n min funker ikke. når jeg åpner den, bruker den lengre tid enn normalt, og da jeg skal skrive inn brukernavn og passord komme bokstavene opp lenge etter at jeg har tastet dem:( jeg har prøvd å installere på nytt, dog samme versjon da..

tips?

ps. får heller ikke opp "søk-vinduet" under start-knappen..
får heller ikke kjørt defragmentering. får kun opp et vindu som sier at jeg må installere programmet defrag. under legg til/fjern programmer i kotrollpanel, men finner ikke ut hvordan det skal gjøres
Dette høres ut som om du har Norton eller Norman antivirus sak på maskinen din.?

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
har ikke det.. har lastet ned 7.0 versjonen nå, og den funker.. dette var dog etter at jeg kjørte endel programmer på maskinen for å få renset den.. takk for hjelp

Topp Bunn