Muddy Waters (pub)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Muddy Waters er veldig snart historie, i hvert fall i nåværende lokaler i Grensen.
Lokalene er solgt, men det skal visstnok fortsette i nye lokaler i Dronningensgate (nær Elm Street)
Rent lydmessig og plassmessig så kan det vel være sjanse for en viss opptur?
Åpning 17 mars i følge min kilde.

Mvh.KW

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Antall liker
0
Syns det der var en usannsynlig kort tidsfrist for nyåpning. Alt går jo som normalt på Muddy også i følge programmet dems på hjemmesiden?

http://www.muddywaters.no/

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Har vel vært endel økonomiske uhumskheter her som på endel andre utesteder. Hvordan går det med kjelleren, "Amplifier"som i mine øyne er et langt mer interessant konsertsted. Pengeakrobatikk lå vel også bak skiftet fra "Rock Bottom" til "Amplifier"i sin tid.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Muddy ble solgt for en god stund siden. Nyåpningen det refereres til er et helt nytt sted, som skal drives av de opprinnelige eierne av MW (i følge Østkanten bluesklubb og min hukommelse).

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Det er nok dessverre en delvis misforståelse mellom meg og min "informant".
Slik går det når to skikkelige rotekopper snakkes ;D
Muddy Waters er visstnok solgt, som også andre her bekrefter.
Det er de opprinnelige eierne av Muddy Waters (ikke de som driver Muddy nå) som skal starte noe nytt og så vidt jeg skjønte i dag så er navnet(?) "Blind Pig" som så langt jeg skjønte skal forsyne oss med musikk/blues på et nytt sted i Dronningens gate (den som munner ut ved domkirken, hvor Torggata fortsetter.
17 mars er visstnok en "uoffisiell" åpning for de "betydningsfulle" ;D
og det er Vidar Busk som står for musiseringen.
Får håpe at dette er tilnærmet riktig ::)

Mvh.KW
Det igjen betyr vel at Muddy ikke nødvendigvis "stenger" så snart som jeg antydet, beklager det :-[

Topp Bunn