Muddy "Mississippi" Waters live

L

Lydkaj

Gjest
Jeg ville hører om der er nogen der har legacy edition udgaven af Muddy "Mississippi" Waters live hvor der er bonus disk med, musikken er naturligvis fremragende Muddy sammen med johnny winter, ja det er guf.

Men jeg synes at de har ødelagt den originale udgave på disk 1 totalt ved remastringen, da jeg hørte den tænkte jeg det kan ikke være rigtigt dette her , har haft den på vinyl, trommerne var helt flade og alle instrumenter spillede lige højt og stod i kø for at komme til og jeg måtte straks hen og skrue ned, jeg Downloade herefter den originale udgave i mp3 format og brændte en kopi og gangske rigtigt den var gal, jeg foretrak mp3 udgaven, så nu må jeg have bestilt den på CD.

Men sjovt nok så synes jeg at bonus CD'en den er god både lyden og musikken, jeg vil faktisk sige den er hele sættet værd så skaden var heldigvis ikke så stor.
Som det brokke hoved jeg er havde jeg faktisk tænkt mig at skrive til plade selskabet om dette, men jeg vil lige hører om det er mig der er helt galt på den eller der er andre der har samme erfaring med lyden fra denne dobbelt CD.
 
Topp Bunn