MS ACCESS 2000

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
10.023
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!
Noen som vet hvor man kan få kjøpt dette...?

Trenger installasjons CD, lisens og selvsagt 2000 versjonen. Har 2003 versjonen, men den virker ikke mot den applikasjonene jeg skal bruke. Går det an med downgrade...?

Mvh
OMF

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Hvis du allerede har kjøpt 2003 versjonen kan du vel ringe Microsoft Norge å høre om de kan hjelpe deg.

G

Gjestemedlem

Gjest
OMF skrev:
Hei!
Noen som vet hvor man kan få kjøpt dette...?

Trenger installasjons CD, lisens og selvsagt 2000 versjonen. Har 2003 versjonen, men den virker ikke mot den applikasjonene jeg skal bruke. Går det an med downgrade...?

Mvh
OMF
Ebay for $65

N

nb

Gjest
Ring Microsoft i Norge, jeg har hatt et par lisenssamtaler med de og de har både vært hjelpsomme og utvist sunn fornuft (dette var dog XP-lisens til privatbruk og ikke noe kommersielle greier). Det skader uansett ikke å spørre de.

Edit: Mitt inntrykk var at så lenge man som privatperson faktisk hadde betalt for produktene, så var de ikke så nøye på alle formalitetene.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
8.047
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Microsoft bruker som regel å være villige til å la deg nedgradere til en eldre versjon, så lenge du har en gyldig lisens.

For de som ikke vet det, så er det som regel mulig å få gå tilbake til XP fra Vista også, uten å måtte kjøpe XP, om datamaskinen kom med Vista.

mvh

Johan-Kr

Topp Bunn