Musikk og Hi-Fi Mp3-spiller med android?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
Hei

Jeg er på utkikk etter en mp3-spiller som er så liten som mulig. Den skal brukes til trening så den må ha android for å kunne bruke Nike+ og spotify.
Jeg har funnet noen få spillere, men de er litt for store, omtrent som en mobiltelefon.

Motorola selger en armbåndsvariant som ser ganke kul ut, men den fungerer visst ikke med Spotify.

Ipod Nano har en ideell størrelse, men kan ikke brukes med apper. Finnes det noe tilsvarende produkt som bruker android?

Håper noen her kan hjelpe meg med dette.

Ole V.

OskarIII

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.12.2012
Antall liker
75
Sted
Nyköping
Försök få tag i en SonyEricsson Xperia X10Mini eller X8 (från 2010, kan kanske bli problem med senaste Spotify versionen och Andoid 2.1?) Små mobiler med 2,6" skärm X8 är en "snik modell" med skärm på 3"

Annars finns det 2011 års SE Xperia Mini, Live with Walkman och Active (alla 3 baserade på gemensam grund och 3 " skärm)
Både 2010 och 2011 modellerna finns även i en version med qwerty tangentbord (tastatur?) kallad Pro.

Samsung har nyare småmobiler i Pocket serien. Samsung Pocket S5300 med 2,8" skärm från 2012 och Pocket Neo S5310 från i år.

Kan inte tänka mig någon annat sätt få Spotify annat än med en mobil. Kanske Ipod touch klara att spela upp Spotify i Off-line läge.

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
Takk for svar.

En ipod touch spiller spotify ja. Vi har flere ipoder her hjemme som deler samme konto.
Det jeg kunne ønske var en liten, ren mp3-spiller med android.

Dette med å benytte en mobiltelefon er jo en god ide, men mobiler vil vel helst ha et simkort for å fungere?
Kan man bruke alle funksjoner med feks en sony x10 uten å gjøre den operativ som telefon?

OskarIII

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.12.2012
Antall liker
75
Sted
Nyköping
Takk for svar.

En ipod touch spiller spotify ja. Vi har flere ipoder her hjemme som deler samme konto.
Det jeg kunne ønske var en liten, ren mp3-spiller med android.

Dette med å benytte en mobiltelefon er jo en god ide, men mobiler vil vel helst ha et simkort for å fungere?
Kan man bruke alle funksjoner med feks en sony x10 uten å gjøre den operativ som telefon?
På frågan kan jag svara ett klart och rakt... ja och nej :)

Ett kontantkort måste sitta i mobilen för att den ska fungera på SonyEricsson mobiler. Fast kontantkortet vara avstängt av mobiloperarören (I sverige stängs kontant SIM-kort av om man inte fyller på pengar inom ett år).

Med ett utgånget SIM-kort, även om det är 10 år gammalt och sedan länge avstängt av telebolagen kommer göra så att mobilen fungerar om Telefonen inte är i Flight Mode kommer det dock upp en symbol om att telefoni inte är tillgängligt.

Jo, det via Skype och Wifi kommer det gå att ringa med en mobil med SIM-kort utgånget/avstängt av telebolagen.

Topp Bunn