Diverse Montessoriskolen

X-hilarate

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.04.2010
Antall liker
13
Er det noen som har kjenner til denne skolen? Jeg er desverre ganske uvitende, men har googlet litt på det i kveld. Vet ikke helt hva jeg synes enda.

Min kone har stor tro på dette, men hun kjenner ingen som går/har gått på denne skolen.

Hva sier de lærde på HFS ?!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.889
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Nei, Montessori er ingen hype. Dette er ein alternativ pedagogikk, utvikla av Maria Montessori i Italia. Systemet har ein sunn aldersblanding og eit opplegg der det er god takhøgd for å differensiere opplegg til elevar med ulike føresetnadar, samstundes som det stimulerer til sjølvstende når det gjeld arbeidsinnsatsen.
No kan det også nemnast at det er ingenting i montessoripedagogikken som ikkje (med fordel) kunne brukast i vanlege, norske skular, og eg har ofte ynskt meg læremidla deira (veldig skikkelege ting), men dei nektar å selje til andre enn sjølvautioriserte... forståeleg, ettersom dei må privatfinansierast. (No er ikkje det så ille, dei får gjerne meir pr elev enn kva ein gjer i offentleg skule, så lenge elevtalet er under 42 (noko som også er eit kvalitetskriterium etter mitt syn)

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.590
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Min eldste datter gikk på Montessori førskole i Boston. Helt glimrende, hun lærte masse. Nedturen kom da vi flyttet tilbake til Norge og hun skulle inn i det norske systemet. Hun oppsummerte det som "playgroup" sammenlignet med hva hun var vant til.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.889
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Det er ikkje så vanskeleg om ein tek montessori 1 - 7.klasse (det er visst det vanlege), og går over i vanleg ungdomsskule. Det vert då (til vanleg) høve til å jobbe ein del på eiga hand, noko som elevar med monsessorierfaring har lært veldig godt. Sannsynlegvis vil dette slå ut på karakterar.

Mine einaste innvendingar mot Montessori er:
- Dei er private, og det kostar skulepengar (har ein råd, er ikkje det noko stort problem, vil eg tru)
- Med "fritt skuleval" kan ein risikere at ungane i eit nærmiljø går på ulike skular, får ikkje danna eit lokalmiljø, og brukar lang tid på reise m.m. Lite gunstig.
- Montessoripedagogane tenkjer ikkje spesielt nytt, men er etter måten ganske dogmatiske (men dei har dogme som langt på veg er fornuftige...)

Topp Bunn