Monster Cable saksøker

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
heh, har ikke monster kabler og skal aldri ha det. hifiens svar på micro$opp.

:mad:

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.647
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Svaret fra Tartan til Monster er morsom lesning. Monster får så hatten passer, på alle fronter. Her er en smakebit:

Let me begin by stating, without equivocation, that I have no interest whatsoever in infringing upon any intellectual property belonging to Monster Cables. Indeed, the less my customers think my cables resemble Monster's, in form or in function, the better.
Herlig!

HåkonN

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.11.2007
Antall liker
0
Jeg likte spesielt godt avsnittet der Bluejeanscables måtte forklare at deres RCA-plugger ikke var en kopi av Monster sine. Ja, de har visse likhetstrekk, men det er vanskelig å lage en RCA plugg som ikke har det. ;D

Hele svaret til trusselbrevet fra Monster`s advokater ligger www.bluejeanscables.com, og er hysterisk artig lesning. Blue Jeans Cables har fortsatt ikke fått noe svar.

Kabelbransjen er generelt et stort sirkus. Monster har bare pengene og frekkheten til å ta det hele et steg videre.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Kabelbransjen er ikke er stort sirkus.

Imp.

P

Parelius

Gjest
Imperial skrev:
Kabelbransjen er ikke er stort sirkus.

Imp.
Må si meg enig med Imperial her. Det er mer å betrakte som et galehus. (Gitt selvfølgelig at vi snakker om HaiFai)

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Det som er viktig å huske på når det gjelder MonsterCable, er at lovgivningen som benyttes bare funker... om de går frem som
de gjør. Det blir kontrovers, det blir bråk, men dette er måten de gjør det på.
Det er vel bare meg og Teresa Goodwin (PFO) som iallefall på Asylum som faktisk da i visse tilfeller, har gjordt det utenkelige...
Å tatt Monsters side i visse saker.

Omstendigheten rundt Monster, er det rene sirkus, så langt er jeg enig...

Imp.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.718
Monster vinner nok mange venner ved å f.eks saksøke Monster Mini Golf .... ;)

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Ah, der var det en kvinnes tårer som vant tilslutt gitt...

;)

mvh

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Jeg var der når det skjedde vøttø. I den tråden altså... (krangelen gikk over minst 4 forum, samtidig...)
DET var sirkus, det var det!

mvh

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.240
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Grei reklame for bluejeans cable dette, det er jeg med på. Jeg kjøpte nylig kabler fra dem, det var en ren fryd på alle måter. Super kabel, super pris og rask levering rett på døren. De (selger) ordner norsk moms med en gang og vi slipper gebyret. Altså: http://www.bluejeanscable.com/

Doc.G

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
31.01.2009
Antall liker
16
Sted
Steinkjer, Nord Trøndelag
Får slutte meg til lovprisningen av bluejeanscable jeg også, har tildligere kjøpt RCA kabler og her en HDMI-kabel på vei nå. De sender varene nesten på dagen med FedEx, levering tar 4-5 dager (da er moms ol. ordnet), pakkespor frem til ankomst Norge.

Link for oss fra europa er bluejeanscable.co.uk

Topp Bunn