MoIC

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Jeg laget meg for ca litt under et år siden et sett interconnects.

De tåler og dras over gulvet
De tåler å tukles med
Man kan slå knute på dem
De kan ligge inntil andre kabler, for de er godt skjærmet
De kan kobles opp og ned helt til det ikke er mer sølv igjen av pinnene på Bullet'ene

Og de spiller ræva av alt annet jeg har hørt!

De er rett og slett.......ja nettopp MoIC "the Mother of Inter Connects" ;)

Men de er sikkert ikke særlig gode siden de såpass uproblematiske å ha med å gjøre......eller :)

Dette inlegget er selvfølgelig skrevet som en flåsete motvekt til alt tøvet som skrives om ka bler som lades osv

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Mine MoIC er tilpasset lengden som kreves for å fungere i mitt anlegg, og blir derfor ikke utlånt.

Jeg har pt andre prioriteringer, men kommer etterhvert til å lage et sett som andre kan få prøve.
Det er ingen mystikk eller hemmeligheter rundt disse kablene og de er utførlig beskrevet i tråden som heter nettopp:
"Mother of Interconnects"

Det eneste negative med dem er at et sett på 1m vil koste ca kr 4000,- i materialer.

Jeg er selvfølgelig livredd Kabelmafiaen og rømmer landet under Hortens-messa, ellers ville jeg tatt med kablesettet for å tilby produseter og tilhengere av "mystiske vidunderkabler som knapt tåler berøring av menneskehender" en A/B test, men det får bli ved en senere anledning.

MoIC går ingen steder. De vil heller aldri bli noe kommersielt produkt eller laget for salg. Derimot håper jeg de kan eksistere som et alternativ for kresne DIY'ere som ikke ønsker å subsidiere produsenter av latterlig dyre kabler.

Topp Bunn