- Ble medlem
- 27.09.2009
- Antall liker
- 311
Har sendt en moderator ett par PM der jeg etterlyser konsekvent moderering.
Ikke ut fra "mainstream" eller hva som passer den enhver tids moderator selv.
Denne gang er det tråden om parkeringsselskaper.
I mine øyne er der oppfordringer, eller forslag som kan sees på som oppfordringer til ødeleggelse av eiendom.
Jeg har ikke "vektet" eller vektlagt bakgrunnen for disse oppfordringer.
Dette i lys av pekefinger mot undertegnede når jeg kom med en uttalelse tidligere i høst.
Ble påpekt - av moderator at å jule opp politikere var i mot norsk lov!
Vil tro at lynlim, fugeskum, og annen hærverk på parkeringsbokser også er ulovlig og ikke etter Norsk lov.
Vil tro at ødeleggelse av fotobokser og parkeringautomater er ett større problem enn oppjuling av politikere i privat sfære.
Jeg etterlyser konsekvent moderering av disse moderatorer, førjulsstemning og nisselua ned for øyene er ingen unskyldning.
Her bør det være likhet for loven og modereringen.
Ikke sant høvdingen?
Ikke ut fra "mainstream" eller hva som passer den enhver tids moderator selv.
Denne gang er det tråden om parkeringsselskaper.
I mine øyne er der oppfordringer, eller forslag som kan sees på som oppfordringer til ødeleggelse av eiendom.
Jeg har ikke "vektet" eller vektlagt bakgrunnen for disse oppfordringer.
Dette i lys av pekefinger mot undertegnede når jeg kom med en uttalelse tidligere i høst.
Ble påpekt - av moderator at å jule opp politikere var i mot norsk lov!
Vil tro at lynlim, fugeskum, og annen hærverk på parkeringsbokser også er ulovlig og ikke etter Norsk lov.
Vil tro at ødeleggelse av fotobokser og parkeringautomater er ett større problem enn oppjuling av politikere i privat sfære.
Jeg etterlyser konsekvent moderering av disse moderatorer, førjulsstemning og nisselua ned for øyene er ingen unskyldning.
Her bør det være likhet for loven og modereringen.
Ikke sant høvdingen?