Moderatorer i sommerdvale ?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
I det siste har det vært endel tråder som ikke har hatt så mye å gjøre på hifi generellt. Trådstarter mener det kanskje godt, men det tar helt av i polariserte debatter hvor det kastes dritt på andre folk over en lav sko...Er det virkelig så lavt nivå vi skal legge oss på her inne ?

Jeg mener at moderatorene har gjort en SLETT jobb idet senere! :mad: .. Kan de ikke bedre så er det å beklage. Enten så gjenvinner de sin respekt ellers så kan de holde permant kjeft! Og holder de kjeft så kan store høvding ta det med ro vedr HFS3, den har ikke livets rett slik det er nå! :mad:

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.585
Sted
Holmestrand
Det var da svært ....
Må likvel si meg enig i at det har vært en del agurktidstråder som ikke fortjener noen som helst oppmerksomet. Men kanskje det er like greit at slikt bare får dø ut av seg selv?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
xerxes skrev:
Det var da svært ....
Må likvel si meg enig i at det har vært en del agurktidstråder som ikke fortjener noen som helst oppmerksomet. Men kanskje det er like greit at slikt bare får dø ut av seg selv?
Enig at det var å trå til litt... :)... Men moderatorene er jo knapt innom krangletrådene... ::) .. Og dø ut av seg selv... 87 sider sier vel sitt til at det er mye å ta av..Dessverre...

M

Mr-T

Gjest
Søren og, nå forsvant nesten hele poenget med å "henge" på dette forumet; "snobbetråden" ble stengt. Da får jeg ta ferie.

OAlex

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2006
Antall liker
1.496
Sted
Trondheim
Ja, synd den ble stengt. Det lå an til ny verdensrekord. Jeg fikk heldigvis siste ord :)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.769
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Jeg er i sommerdvale.....Sommerferie med noe attåt ;) Deilig er det. Kommer sterkere igjen i August.

Topp Bunn