Modding av Jungson CD-S2 tube

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Hei!

Eg las med interesse tråden om modding av Consonance CD2.2mkIII. Eg lurer på om det er nokon som har liknande erfaring med Jungson.

Eg har bytt røyr til Mullard nos med demperingar med godt resultat, og er sugen på å sjå om det er meir godlyd å hente.

Så vidt eg kan sjå er det Burr Brown OPA 2604 AP op-ampar i den, kan det vere noko å hente på skifte av desse?

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Lite respons her...

op-ampene som siter der er vel de som gir mest "rør-lyd". Det er ingen dom sak, men smaken er som baken.

Du kan prøve å bytte den ut med OPA2227 (forbehold om feil). Dette er den op-ampen jeg fortrakk en gang i tiden da jeg modifiserte en Tanberg cd-spiller i 3000 serien.

MVH

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Takkar for tipset. Sidan det er røyr i denne allereie, trur eg det vert nok røyrlyd uansett. Sjølv om utgangen utan røyr kanskje har mest av røyrlyd i form av mellomtonefokus og litt ullen bass ;)

Eg har ikkje sagt så mykje om kva eg ynskjer av bytet, men kunne tenkt meg endå betre oppløysning og betre definisjon i bassen og gjerne at den går litt djupare.

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
653
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Op-ampene sitter vel i den utgangen uten rør tenker jeg? Med mindre det det er noe hybrid forsterkning i rørutgangen??
Opa 2134 Ap vil passe rett inn i din spiller, samme gjelder Opa 2132 som mange mener er en bedre versjon av førstnevnte. Det er nesten umulig å si hvem som låter best da det ligger veldig mye i kretsen rundt dem som dem blir benyttet i. her er det bare å prøve seg frem.. :)

Mvh..........

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
ops :-[ Eg veit ikkje kva utgang dei sit i, men når du seier det virkar jo det logisk.. Det er fyrst og framst røyrutgangen eg tenkte på å modde, då den høyrest klart best ut no og slik virkar å hå størst potensiale. Kanskje eg skal freiste å leggje ut bilete.

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
653
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Ja legg ut bilder. Det sitter vel noen kondiser i signalveien der tenker jeg som kan oppgraderes. Og du kan jo gå løs på digitaldelen i spilleren. Avkobble alle lytter rundt dac`en feks...

yzfr17

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.12.2006
Antall liker
24
Sted
Moss
Torget vurderinger
5
Håper det kommer noen tips å lære av.

Eneste jeg kan dele, er at kondensatorer på utgangen har veldig stor innvirking på lyden -hvis du sier hva de er/evt legger ut bilde, så er sikkert noen her som kan komme med tips om bedre kondensator. Evt send en mail til Upgrade audio.

lykke til !

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Skal prøve å legge ut bilete no. Har berre mobilkamera, så kvaliteten er ikkje så mykje å skryte av..

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Då har eg fått sjekka kva kondensatorar som står på kortet i nærleiken av utgangen.

På det nest øverste bilete i førre innlegg ser de litt av kva det gjeld. Røyrutgangen er den nederste (RCA).

Viss ein går ut i frå den vetle kjøleribba inne på printkortet har ein fyljande:

Til høgre, 2 x Nichicon 200V 220 mikroF
Til venstre 1 x Nichicon 25V 10 000 mikroF
Nede halvvegs ute av biletet:
1 x Rubycon 250V 470 mikroF
1 x Rubycon 250V 22 mikroF

Den rett over får eg ikkje lese av verdien på.

Takk for alle tipsa så langt :)

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Ser ikkje ut til at det er så mykje erfaring med modding av denne spelaren. Er det nokon som har sett noko på temaet på utanlandske fora? Eg har nok for lite peiling til å dra i gang eit pilotprosjekt;)

Topp Bunn