tanken har slått meg, skal jeg oppgradere til en ekstern dac, eller sette inn en minidsp 2x4hd.
vet at dac’en i minidsp ikke er så god som feks denafrips eller rme adi-2, men er den bedre enn i node 2 ?
www.audiosciencereview.com
vil gevinsten av eq/romkoreksjon være større enn å oppgradere til en bedre dac ?
ja jeg sliter med romgain i bassen. Må ha eq uten å bruke en datamaskin. Høyttalerene står i hvert sitt hjørne av rommet, så det skaper noe trøbbel.
Nåværende oppsett:
Node 2 > Effektforsterker
vet at dac’en i minidsp ikke er så god som feks denafrips eller rme adi-2, men er den bedre enn i node 2 ?

Review and Measurements and miniDSP 2x4 HD DSP and DAC
This is a brief review and measurements of miniDSP 2x4 HD Processor and USB DAC. I purchased this online and seems like the price as of this writing is USD $207 as of this writing. This is a USB DAC with Toslink optical input and analog/digital in, four channel digital signal processor (DSP)...

vil gevinsten av eq/romkoreksjon være større enn å oppgradere til en bedre dac ?
ja jeg sliter med romgain i bassen. Må ha eq uten å bruke en datamaskin. Høyttalerene står i hvert sitt hjørne av rommet, så det skaper noe trøbbel.
Nåværende oppsett:
Node 2 > Effektforsterker