Hei P,
Ok, da starter vi med "Mine favoritter".
La oss si at du er inne på en tråd som du ønsker å ha tilgang til i lengre tid. Når du er inne på en tråd så kan du trykke på "Legg til favoritter" som du ser nede til høyre (i den svarte raden) under nederst innlegget. Du får da opp en meliding som sier at innlegg har blitt lagt til dine favoritter.
I den øverste svarte raden under logoen finner du "Forum, Hjelp, Søk, Rediger Profil, Mine meldinger, Mine favoritter......
Trykk på mine favoritter og du får opp en liste med de tråder du har lagret som dine favoritter. Det er en veldig smart løsning hvis du ønsker å ha rask tilgang på tråder som er aktuelle for deg, eller tråder som du kanskje vil få bruk for fra tid til annen.
Jeg regner med at denne forklaringen er grei.
Da kommer vil til "Legg til venneliste". Den eneste reelle fordelen jeg har funnet med denne er at dine venner vil bli markert med en mørk farge når du ser på statistikken over hvem som er Online. Med andre ord - trykk på Forum øverst, og på forumoversikten så ser du navn på alle medlemmer som er online nederst på siden. Dine venner er markert med fet skrift.
Hvis du skal skrive en PM så kan du søke opp medlemsnavn, og her kan du be om at kun "venner" skal komme opp i søkeresultatet. Utover dette kan jeg ikke se noen annen funksjon rundt dette som er aktuell.
Håper du ble litt klokere.
Mvh
Høvdingen