Mindre klarsynte politikere og deres telefonregninger

S

Slubbert

Gjest
Hva prøver du å si? Er ikke offentlig pengebruk alltid til "fellesskapets" beste?

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Er det for enkelt å si at plutselig faller en del brikker på plass? ;D

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.291
Sted
Østfold
Og plutselig fremstår det utrolige i at noen (les AP) har gitt landets finansministerrolle til SV som helt logisk! Dog kanskje ikke spesielt mye mer fornuftig...

T

Tølper

Gjest
Snickers-is skrev:
Og plutselig fremstår det utrolige i at noen (les AP) har gitt landets finansministerrolle til SV som helt logisk! Dog kanskje ikke spesielt mye mer fornuftig...
Og hva er galt med Halvorsens finnanspolitikk? Noen kommentarer til det nye budsjettet? Jeg bare lurer på hvor det stammer fra, jeg er uenig med sittende regjering på mange punkter, men eventuelle dommer ut i fra foroppfatninger er lite hensiktsmessige. Og denne innholdsløse kritikken av finnansministeren har blitt en farsott hos høyreorienterte, og spesielt da såkalte nyliberalere. Altså, kan du presisere? Hva er så skrekkelig galt med den nåværende finanspolitikken? Ikke for å hakke, men det interesserer meg.

Mvh

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Tomme tønner(liberalere) ramler mest?

C

Cyber

Gjest
Snickers-is skrev:
Haha, ja, de siste års politiske bevegelser kan vi nå endelig spore tilbake til sitt opphav.

Jeg kan ikke fatte at han kællen her fra Venstre vil trekke seg som politiker i STØTTE til Khan - hadde det da enda vært i protest mot det, og når ble egentlig stortingsfolk "lavlønnte"? De tjener da langt over 600 000 i året? Jeg begynner å lure på om det bare er en gjeng med snøsokker som styrer dette landet. Vi får bare satse på at folk har skjønt hva SV virkelig er og får dem under sperregrensa til neste høst.

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0...riks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=528352

T

Tølper

Gjest
cybervision_ skrev:
Snickers-is skrev:
Haha, ja, de siste års politiske bevegelser kan vi nå endelig spore tilbake til sitt opphav.

Jeg kan ikke fatte at han kællen her fra Venstre vil trekke seg som politiker i STØTTE til Khan - hadde det da enda vært i protest mot det, og når ble egentlig stortingsfolk "lavlønnte"? De tjener da langt over 600 000 i året? Jeg begynner å lure på om det bare er en gjeng med snøsokker som styrer dette landet. Vi får bare satse på at folk har skjønt hva SV virkelig er og får dem under sperregrensa til neste høst.

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0...riks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=528352
Artikkelen har ingenting med SV å gjøre. Hva det er du vil folk skal skjønne om SV forstår jeg ikke så lenge innlegget ditt absolutt ikke sier noe om SV utover at du ikke liker partiet.

Mvh

leifen

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.05.2006
Antall liker
2.201
- Og det bare på grunn av at hun har konsultert en telemarketingtjeneste, sier Valland.

Heheh.. Hvor mange firmaer i dette land ville betalt for dette??

Er da ingen som nekter henne å konsultere spåkoner, men det bør kanskje være noen andre
enn skattebetalerne som finansierer "rådgivningen".

600 frognertiere pr år. Og han kaller det lavtlønnet. Fyren er jo direkte frekk.

T

Thomas1

Gjest
rart at ikke spåkonen kunne spå at hun kommer til å få problemer med dette? ???

Topp Bunn