Da er endelig ventetiden over!! 
No1 i privat eie i Norge?
Litt morsom detalj med disse bokstavene som er løse.
Mange lag med god pakking
Plinten veier sine kilo...
Som dere ser, den er en del bredere, ja dypere også, enn standard størrelse...platene jeg brukte til Reagen blir liksom for små :
Har planer om eget rack til spiller og riia på sikt.
Her er lager fyllt med siliconolje og talerken montert.
Så var det med andakt å pakke ut og montere denne nydelige armen fra SME.
En fargerik skive med Enigma fungerer som beskyttelse for den blanke vinyloverflaten på talerkenen.
Man må jo gardere seg når man jobber med slikt utstyr.
Inngravert logo i "armbasen" må vite 8)
Som dere ser er ingen headshell montert enda. Manglet PU da jeg tok bilder.
Det blir nærmest så jeg bir sittende å se på denne spilleren til skikkelig Pu er på plass.
Men har nå fått låne en av arefolk (takk!) slik at jeg får litt lyd i dette her.
Og det virker lovende det jeg hører

Dybden i fargen på spilleren forandrer seg mye etter lyset den får på seg...fasinerende 8)
Om det skulle være interesse for det, legger jeg ut flere bilder etterhvert som prosessen skrider frem.....
No1 i privat eie i Norge?
Litt morsom detalj med disse bokstavene som er løse.
Mange lag med god pakking
Plinten veier sine kilo...
Som dere ser, den er en del bredere, ja dypere også, enn standard størrelse...platene jeg brukte til Reagen blir liksom for små :
Har planer om eget rack til spiller og riia på sikt.
Her er lager fyllt med siliconolje og talerken montert.
Så var det med andakt å pakke ut og montere denne nydelige armen fra SME.
En fargerik skive med Enigma fungerer som beskyttelse for den blanke vinyloverflaten på talerkenen.
Man må jo gardere seg når man jobber med slikt utstyr.
Inngravert logo i "armbasen" må vite 8)
Som dere ser er ingen headshell montert enda. Manglet PU da jeg tok bilder.
Det blir nærmest så jeg bir sittende å se på denne spilleren til skikkelig Pu er på plass.
Men har nå fått låne en av arefolk (takk!) slik at jeg får litt lyd i dette her.
Og det virker lovende det jeg hører
Dybden i fargen på spilleren forandrer seg mye etter lyset den får på seg...fasinerende 8)
Om det skulle være interesse for det, legger jeg ut flere bilder etterhvert som prosessen skrider frem.....