- Ble medlem
- 24.10.2018
- Antall liker
- 1.042
For en tid tilbake fikk jeg tak i en RX-202E. Alt fungerte tilsynelatende fint på den, så jeg begynte rett og slett bare å bruke den for å få litt erfaring.
Over tid merket jeg meg endel svakheter. Jeg har summert de opp i listen under. Den vil bli oppdatert med eventuelle nye ting jeg finner underveis. I denne tråden forsøker jeg å utbedre punktene. Løste svakheter vil bli merket med "LØST". Håper at mine erfaringer kan være til nytte for andre som “havner i mine sko” en gang i framtiden. Vil tro at en del av disse tingene også gjelder andre maskiner i RX-og BX-serien.
Problemer:
1. LØST! Støy fra transport under avspilling
2. LØST! Av og til sluring fra transport. Spesielt merkbart når man kommer til slutten av en kassett under avspilling eller spoling.
3. LØST! Unormalt høy varmeutvikling fra strømforsyning
4. Støy fra strømforsyning
5. LØST! Skitten rulle og skitne hoder
6. LØST! Generelt skittent rundt kassettholder
7. Hastighet er for høy
8. LØST! Kassettlyspære defekt
Over tid merket jeg meg endel svakheter. Jeg har summert de opp i listen under. Den vil bli oppdatert med eventuelle nye ting jeg finner underveis. I denne tråden forsøker jeg å utbedre punktene. Løste svakheter vil bli merket med "LØST". Håper at mine erfaringer kan være til nytte for andre som “havner i mine sko” en gang i framtiden. Vil tro at en del av disse tingene også gjelder andre maskiner i RX-og BX-serien.
Problemer:
1. LØST! Støy fra transport under avspilling
2. LØST! Av og til sluring fra transport. Spesielt merkbart når man kommer til slutten av en kassett under avspilling eller spoling.
3. LØST! Unormalt høy varmeutvikling fra strømforsyning
4. Støy fra strømforsyning
5. LØST! Skitten rulle og skitne hoder
6. LØST! Generelt skittent rundt kassettholder
7. Hastighet er for høy
8. LØST! Kassettlyspære defekt
Sist redigert: