Metallica i juni og juli 2009

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Dette blir bra, bare synd jeg må reise to ganger til Oslo... Det beste hadde selvsagt vært om de kom på to påfølgende dager, men man kan vel ikke forlange all verden. 8)

Skal noen av dere på disse konsertene?

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Jeg skal til Ekstrakonserten..

Fikk tak i ett par ekstrabilletter som jeg har tenkt å bytte, slik at jeg får med meg begge konsertene.

A

atledreier

Gjest
Jeg skal til Køben å se dem der.

Men si meg, hva er poenget med å gå på begge konsertene?

I

ijustpop

Gjest
Nå skal ikke jeg se Metallica, men om man er virkelig glad i et band vil jeg anbefale alle å se flere konserter på samme turne. Humør varierer, noen kvelder er de virkelig i form, andre ikke, band blir ofte tightere senere i turneen, eksperimenterer mer, de spiller andre låter, bytter rekkefølge. Det kan være til dels store forskjeller fra konsert til konsert og er man fan så er denne dynamikken og variasjonen veldig interessant.

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
maverick skrev:
Jeg skal til Køben å se dem der.

Men si meg, hva er poenget med å gå på begge konsertene?
Hmm, om du ikke skjønner det helt av deg selv, spørs det om man kan forklare det.;D
Hvis man liker noe veldig godt, vil man ofte ha mer enn bare en bit...

De gangene jeg ser samme band flere ganger innenfor samme turné, pleier jeg å veksle mellom å ha stå- og sitteplass. Begge muligheter har unike ting med seg, men man kan ikke oppleve begge på samme konsert, bortsett fra ved å kjøpe to billetter da.

Jeg for min del kan bare ikke få nok. Hadde jeg hatt økonomi til det, og fått fri hjemme, ville jeg gladelig fulgt bandet Europa rundt. Kanskje til og med en verdensturné hadde gjort seg. 8) Konsertene i sommer blir nummer 11 og 12 for mitt vedkommende, men om de tidligere nevnte parametre hadde talt til min fordel, kunne det like gjerne vært 111 og 112. 8)

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Cundis skrev:
Streiker, sur på den nye skiva deres ;D
Undertegnede er også misfornøyd med lyden, men det skal visstnok klinge bra live... ;)

Kirk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2003
Antall liker
1
Skal bare på den i Juli, da jeg ikke fikk billetter til den første konserten.
Forbanna billettservice som klikka på den første konserten, brøyt jo sammen når vi Metclub kunne kjøpe bare jo, for dårlig.

Å så blir det kun 2 konserter i køben, da kr ikke strekker til mere enn det.

Hadde det vært kr der, kunne jeg godt fulgt de i hele europa/verden som en annen her skreiv å.

Blir mine 12-13-14 konsert med de, + 1 M&G :D.

Håper å vinne det i år å :D

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Kirk skrev:
Skal bare på den i Juli, da jeg ikke fikk billetter til den første konserten.
Forbanna billettservice som klikka på den første konserten, brøyt jo sammen når vi Metclub kunne kjøpe bare jo, for dårlig.

Å så blir det kun 2 konserter i køben, da kr ikke strekker til mere enn det.

Hadde det vært kr der, kunne jeg godt fulgt de i hele europa/verden som en annen her skreiv å.

Blir mine 12-13-14 konsert med de, + 1 M&G :D.

Håper å vinne det i år å :D
1. M&G? Har du sikret deg det, eller er det fortsatt bare et ønske..? :eek:

Kirk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2003
Antall liker
1
Fikk en tlf i sommer som var, sto skjult ID på mob-displayet, tenkte å kanskje ikke ta den, sikkert noen selgere tenkte jeg.

Tok å svarte, å da var det en hyggelig amerikaner mener jeg, i den andre enden, som sa jeg hadde vunnet konkuransen på Mission MetallicA siden, å vant 2 billetter til konserten, å 2 M&G pass :D.

Meget stort å få møte gutta ja, å blei 5 nye ta2-er på kroppen, da James måtte signe 2 steder :D.

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Nize... 8) Din heldiggris!

Selv om jeg er godt voksen, hadde jeg ikke sagt nei takk til å møte gutta backstage. ;D Jeg har vært fan siden Kill 'Em All, og kan muligens sortere inn under såkalt "blodfan".

Samlingen inneholder vel omkring 300 pressinger med 'tallica, og alle er offisielle. Bootlegs har aldri fenget meg noe særlig.

Summa summarum; Meet & Greet pass står høyt i kurs. ;)

Topp Bunn