Nettsiden er ikke nede: Hjemmetest - Mensa NorgeJeg ser at hjemmesiden deres ligger nede - lurer på hva som er vanskelig?
En tidligere arbeidskollega satt i festkomitèen i mensa, og hadde det ført opp i CV-en.var på mensafest i trondheim en gang.
nitrist, som et freakshow uten sjarm.
En tidligere arbeidskollega satt i festkomitèen i mensa, og hadde det ført opp i CV-en.var på mensafest i trondheim en gang.
nitrist, som et freakshow uten sjarm.
jeg prøvde en nett-test en gang for et par år siden, den var i alle fall ganske forseggjort.Testen er rimelig éndimensjonal; figurer. Hadde forventet en test som var mer variert egentlig.
For lite?jeg prøvde en nett-test en gang for et par år siden, den var i alle fall ganske forseggjort.Testen er rimelig éndimensjonal; figurer. Hadde forventet en test som var mer variert egentlig.
husker ikke hvor eller hvordan jeg fant den, mulig det var linket videre fra en artikkel i dagbladet eller vg.
men skjønte jo at det var humbug da jeg fikk 135.
For lite?jeg prøvde en nett-test en gang for et par år siden, den var i alle fall ganske forseggjort.Testen er rimelig éndimensjonal; figurer. Hadde forventet en test som var mer variert egentlig.
husker ikke hvor eller hvordan jeg fant den, mulig det var linket videre fra en artikkel i dagbladet eller vg.
men skjønte jo at det var humbug da jeg fikk 135.
Hehe - jeg er for gammel til slikt tull, ser jeg. Folk som er eldre enn 45-55 år sklir kan hende rett inn som æresmedlemmer - bare i kraft av at vi har klart å klikke oss inn på hjemmesiden deres? En stor prestasjon i vår alder.....Nettsiden er ikke nede: Hjemmetest - Mensa NorgeJeg ser at hjemmesiden deres ligger nede - lurer på hva som er vanskelig?
Du må nok komme med noe annet og mye bedre enn sivingringen for å imponere i de kretser. Ingen stor prestasjon å bli siving, spør du meg. (Og det synes sikkert ikke medlemmene i Mensa heller.)Har Mensa medlemsfordeler eller er det bare sånn "gå rundt å flashe sivingringen"-opplegg? Samme, hadde ikke kommet inn selv om jeg ville.
Nå er vel Slubbert selv både Siv. Ing. og Dr. Ing. så at førstnevnte ikke innebærer noen stor prestasjon er han nok fullt klar over.Du må nok komme med noe annet og mye bedre enn sivingringen for å imponere i de kretser. Ingen stor prestasjon å bli siving, spør du meg.
For all del, spørsmålet var om det bare er en "se på meg-greie".Du må nok komme med noe annet og mye bedre enn sivingringen for å imponere i de kretser. Ingen stor prestasjon å bli siving, spør du meg.
Den desidert smarteste personen jeg kjenner jobber som transportarbeider. Tok ham et par dager å løse en 5x5x5 Rubiks Kube med egenutviklede algoritmer, mens han lempet flyttelass fra kl 8-18.De smarteste ender gjerne opp som dørvakt og lignende da de takler dårlig at folk i de akademiske miljøene er så dumme.
Når jeg trenger noen som er en racer med små figurer av trekanter og rundinger ringer jeg Mensa. Til normale prosjekter får det holde med en siv.ing.Du må nok komme med noe annet og mye bedre enn sivingringen for å imponere i de kretser. Ingen stor prestasjon å bli siving, spør du meg. (Og det synes sikkert ikke medlemmene i Mensa heller.)
Omtrent som med medlemsskap i Frimurerlogen, vil jeg tro. En følelse av status og "tilhørighet blant likesinnede".Noen trenger sikkert mensa for å føle seg vel. Men helt ærlig synes jeg man heller bør prøve å bidra positivt i samfunnslivet på andre måter dersom man er skarp nok til det.
Tittelen imponerer nok prokrastinerende Mensa-medlemmer plenty.Du må nok komme med noe annet og mye bedre enn sivingringen for å imponere i de kretser. Ingen stor prestasjon å bli siving, spør du meg. (Og det synes sikkert ikke medlemmene i Mensa heller.)
De smarteste ender gjerne opp som dørvakt og lignende da de takler folk dårlig.De smarteste ender gjerne opp som dørvakt og lignende da de takler dårlig at folk i de akademiske miljøene er så dumme.