Mat, drikke og røyk Mennesket lever ikke av squash alene!

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.239
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
.....Men vi har gjort et hederlig forsøk. Dagens fangst:

IMG_2485.jpg

Hvis det finnes HFSere i Bergensområdet som vil overta noen squash (gratis, forstår seg), ugjødslet, usprøytet og dyrket på hjemmekompostert jord, send meg en PM. Vi har mer enn rikelig, og IMO er det for jævlig å kaste dem.

...Og neste år får Madammen nedlagt forbud mot å sette ned mer enn en eller to squashplanter! :p

mvh

Sist redigert:

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.714
Om dere vil få omsatt store mengder squash på kort tid er det fint å lage suppe av de, holder lenge i fryseren.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.239
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Om dere vil få omsatt store mengder squash på kort tid er det fint å lage suppe av de, holder lenge i fryseren.
Alt dette er gjort. I tillegg er kjøkkenhyllene fulle av hermetisert squash i flere versjoner, og det ligger fremdeles ubrukt squash i kjøleskapet.

Denne tråden var ikke ment som en klagetråd. Det er bare det at vi har altfor mye squash, og deler gjerne med andre. :)

mvh

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.180
Torget vurderinger
4
Ut fra surfing på www er mitt inntrykk at squash brukes til andre ting enn mat.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.759
.....Men vi har gjort et hederlig forsøk. Dagens fangst:

Vis vedlegget 505161

Hvis det finnes HFSere i Bergensområdet som vil overta noen squash (gratis, forstår seg), ugjødslet, usprøytet og dyrket på hjemmekompostert jord, send meg en PM. Vi har mer enn rikelig, og IMO er det for jævlig å kaste dem.

...Og neste år får Madammen nedlagt forbud mot å sette ned mer enn en eller to squashplanter! :p

mvh
Også i Bergensområdet med mer squash enn jeg klarer å få grillet, langt mindre konsumert...

6

65finger

Gjest
Drukner i squash i oslo-området. Gir bort til venner og kjente

Topp Bunn