|
Mangler bare bilde av den andre benken!Følte at det siste tilskuddet fra Tre-D printeren fra Toten tålte å bli avbildet en gang til
Vis vedlegget 1124302
Den blir jo avbildet støtt og stadig...Mangler bare bilde av den andre benken!![]()
Ja, har blitt svært så begeistret for den Totningen...Dyktig analog Tre-d printer. Ble meget så lekkert![]()
Ja en Totning i live skule alle haft sang vel Odd Nordstoga..Ja, har blitt svært så begeistret for den Totningen...![]()
Så lenge vi lar disse boksene sirkulere innenfor den harde kjerne er vel egentlig ingen av oss uten noe... Btw har nå fortsatt 10 Toskebokser i huset!Jeg sliter litt med å gi sånneuten de flotte Toskeboksene, men du har fått noen lell…
![]()
![]()
![]()
Du glemte krautskivene i lagt av hylla på lørdag. Men fabelaktige skiver du handlet i hvert fall.Idag var det svært mange trivelige gutter på dagsenteret @Evo III @Roald @nat @Proethifi @vim og seff sjøln @jorwed_
Dro seff ikke tomhendt derfra denne gang heller...
Vis vedlegget 1123201
Spurte Jørgen hvor de var, men det er jo du som har styringa!Du glemte krautskivene i lagt av hylla på lørdag. Men fabelaktige skiver du handlet i hvert fall.
Nei det er ikke så verst å sitte med 10 Toskebokser etter at man har kastet ut noenSå lenge vi lar disse boksene sirkulere innenfor den harde kjerne er vel egentlig ingen av oss uten noe... Btw har nå fortsatt 10 Toskebokser i huset!![]()
Ja den snarveien var et geni trekk av dimensjonerBare takke den gode @inselwind for en fortreffelig formiddag! Skuffene var 100%![]()
![]()
Vil også takke kjære @Evo III for følget og underholdning på veien, ikke minst for forslag til snarveien hjem!
Må kanskje ikke glemme norlenningen @Haavard som kom med medbrakt....kaffetrakter.Ja, jeg vet du bare så og hørtes ut som en norlenning!
![]()
Kom oss hjem til slutt lell!Ja den snarveien var et geni trekk av dimensjoner![]()
Jeg tipset kartleser Evo om etpar "snarveier". Takk for at du lyttetEvo snakket kanskje litt for mye med møbelsnekkeren, han er i hvert fall en jævel på omveier![]()
Må ikke gi meg slike utfordringer. Blir sittende å gruble jeg da
Hei, er det slik at sub har veldig slak avrulling, ser slik ut av kurvene dine at de er med helt opp til 1000 hz?Låter visst best slik...![]()
Nei, det deles med LR24 ved 60Hz, men det kan man ikke se på den kurven. Det du ser er kun den korrigerte responsen for de enkelte kanaler.Hei, er det slik at sub har veldig slak avrulling, ser slik ut av kurvene dine at de er med helt opp til 1000 hz?
Skuffer ikke!Følte at det siste tilskuddet fra Tre-D printeren fra Toten tålte å bli avbildet en gang til
Vis vedlegget 1124302
Man skal ikke skuffe MakkinTosken.. Gammelt jungelordSkuffer ikke!
De står selvsagt pent i lagtav hylla merket medSpurte Jørgen hvor de var, men det er jo du som har styringa!De ligger vel der til jeg kommer neste gang tenker ich!
Veldig morsomt uansett.Det er nok ingen innbilning.
Ingen skam å snu i tide!Tror jeg må reintrodusere et par Toskebokser jeg har pakket bort for salg. Vet ikke om jeg er klar til å ta avskjed ennå...
Ekte ostepop mao..Plate nr 2 Osten kjøpte....Tror jeg.