McIntosh MC275 i Rogaland?

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Har virkelig lyst til å få testet ut en McIntosh MC275 på mine Klipsch Cornwall III.
Er det noen av dere som eier en slik og som bor i Stavanger/Sandnes/Jæren, og kunne tenke seg å komme på besøk? :)

Jeg holder til i Egersund.

hel-elt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2009
Antall liker
101
Har du prøvd hos Soundgarden v/Kvadrat?

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Antall liker
115
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Heisann
Jeg skal til Egersund helgen 13-15 Februar og kan i den anledning evt. ta med meg en av mine mc275 så du kan få prøvd den litt. Det er en jeg kjøpte for en stund siden men ikke har rukket å koble opp enda, så det er jo på tide den får litt "spenning" ;D Gi lyd om dette høres interessant ut.
Mvh Gjert

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Antall liker
12.835
Torget vurderinger
10
Blir ikke det mye grovere / røffere enn 300B som du allerede har? Er det mere bass du ønsker?

Artig å høre hva resultatet blir (er litt fascinert av Cornwall, skummelt det der....å være godt fornøyd med anlegget sitt og så si at man er fascinert av noe annet ::))

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
GjeEsp skrev:
Heisann
Jeg skal til Egersund helgen 13-15 Februar og kan i den anledning evt. ta med meg en av mine mc275 så du kan få prøvd den litt. Det er en jeg kjøpte for en stund siden men ikke har rukket å koble opp enda, så det er jo på tide den får litt "spenning" ;D Gi lyd om dette høres interessant ut.
Mvh Gjert
Dette høres veldig spennende ut!
PM Sendt. :)

Topp Bunn