Har spilt opp mot 15 timer på denne nå og må si den imponerer. At en såpass billig mc pickup fra AT leverer på dette nivået er veldig overraskende. Pickupen går kanskje litt under radaren grunnet sine dyrere "søsken" og deres gode rykte. Hørte potensiale fra første rille, siden har mangler på homogenitet i mellomtone og oppløsning i de øverste frekvenser som jeg også hørte blitt mindre. Såpass mye mindre at jeg tror litt mer innspilling "fikser" det.
Av de få erfaringer på nettet jeg finner ser det ut til at den profiterer på innspilling opp mot 50 timer og oppfører seg stabilt etter dette. Slik den allerede nå leverer ville jeg ikke vært misfornøyd om den kostet noen tusen kroner mer. Så med mitt, det skal innrømmes, noe begrensete erfaringsgrunnlag med pickuper er dette beste til nå i prisklassen. Flere som har lignende/andre erfaringer med denne?
Av de få erfaringer på nettet jeg finner ser det ut til at den profiterer på innspilling opp mot 50 timer og oppfører seg stabilt etter dette. Slik den allerede nå leverer ville jeg ikke vært misfornøyd om den kostet noen tusen kroner mer. Så med mitt, det skal innrømmes, noe begrensete erfaringsgrunnlag med pickuper er dette beste til nå i prisklassen. Flere som har lignende/andre erfaringer med denne?