Marmor kjevle

sugress

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.11.2003
Antall liker
80
Torget vurderinger
2
Ja da skal snart årets julebakst begynnes på, og fruemor er igjen på meg for å skaffe henne en kjevle i marmor.

Vi har leita i flere år nå, og vi finner ingen.

Har god erfaring med å få svar og tips, om alt mellom himmel og jord, her på forumet.

Amazon.com har flere typer, og jeg har jetcarrier konto, men det kan fort bli VELDIG dyrt med frakt.

Så mitt spørsmål, vet noen hvor jeg kan kjøpe kjevle i marmor?

Takk,

Steven

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Hva med å sjekke steinindustri som f.eks. Sætre Stein i Bergen? De har mange andre produkter enn gravsteiner, noe enhver vinylfreak vet. Hva er forresten fordelen med marmor? Er det ideen om at glatt stein kleber mindre enn tre? Personlig foretrekker jeg å bruke mest mulig tre på kjøkkenet når det gjelder gjenstander som er i direkte kontakt med maten. Tre er bakteriehemmende, mens glatte overflater av stein, plast eller metall er langtfra like bakteriefritt som tre.

Elektron

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.07.2007
Antall liker
120
Sted
Bergen
Det er noen år siden nå, men jeg fant min på IKEA.

Mvh Elektron

J

J.J

Gjest
Hvis fruemor ikke er fornøyd med deg og løper etter deg ... vil du da ha en i tre eller marmor ?? 8)

Utifra den bake erfaringen jeg har syntes jeg tre er best både som benk og som kjevle, men det er meg :)

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.331
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Hmm... Det er noen år siden, men sist gang jeg prøvde meg på julebakst ble deigen så tynn at vi måtte koke den ;D ;D ;D

J

J.J

Gjest
Ludo skrev:
Hmm... Det er noen år siden, men sist gang jeg prøvde meg på julebakst ble deigen så tynn at vi måtte koke den ;D ;D ;D
Holdt du til i nabokomunen da ?? hmmmmmmmmm ..... skeeeeeptisk ;D ;D ;D ;D

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.331
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
jan#jan skrev:
Ludo skrev:
Holdt du til i nabokomunen da ?? hmmmmmmmmm ..... skeeeeeptisk ;D ;D ;D ;D
Hehehehe, da bodde jeg nordpå - nærmere bestemt i Lyngen :) De har god tradisjon for kokt julebakst der :)

Topp Bunn