Mac -> BootCamp -> XP

B

BjornE

Gjest
Fikk en mail fra Apple om at Bootcamp fra Tiger utløper 31.12? Er dette sant? Slutter BootCamp å virke 31.12, på nyttårsaften?

Fikk angst, min iMac er maskinen som søreger for musikk i stua og skal ha masse gjester på nyttårsaften, mister vi lyden klokken 24.00?

Noen som har info?

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Tviler på at det skjer.. Mulig apple bare slutter å utvikle bootcamp?

Men... Ta å fjern XP-partisjonen, legg in vmware fusion, og kjør Winblows virituelt. Her har du mulighet til å ta et snapshot av xp innstallasjonen din også, så bare trykk revert to snapshot så fungerer maskinen igjen. Hver gang du legger inn ny musikk tar du et nytt snapshot, dermed har du full backup til enhver tid.

Jeg kjører et helt virituelt domene på min mac, og det fungerer utmerket. Kjører du leopard kan du også bruke spaces, og kjøre virituelle maskiner i fullscreen, da tar det 0,1 sekunder og skifte mellom os x og XP.. Du har jo muligheter for å kjøre Vista virituellt samtidig... Alt er mulig.

Mvh

Pk

B

BjornE

Gjest
Jada - sjekket rundt, Bootcamp Beta dør 24.00 31.12.2007.

Har nettopp kjøpt 10.5 for 1000,- bare for å få tak i noen skarve drivere - installerte alt, ingen endringer.

Slik er det når Apple ska ha $ bigtime!!!!!!

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Antall liker
559
Nåja...

Det finnes da alternativer om du er så gnien på å betale for Appleprodukter ;)

WMware Fusion og Parallells koster begge USD 79.99 som med dagens kurs blir under halvparten av hva du har betalt for Leopard.

Men forøvrig synes jeg Leopard var verdt den tusingen selv om jeg ikke benytter Boot Camp.

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
michell skrev:
Nåja...

Det finnes da alternativer om du er så gnien på å betale for Appleprodukter ;)

WMware Fusion og Parallells koster begge USD 79.99 som med dagens kurs blir under halvparten av hva du har betalt for Leopard.

Men forøvrig synes jeg Leopard var verdt den tusingen selv om jeg ikke benytter Boot Camp.
[kjeltringmodus]
Kan skaffes gratis.
[/kjeltringmodus]

Topp Bunn