Gratulerer med ny arm og ny platespiller, Pål! Det var overraskende! Dp6 er en nydelig arm, og ikke minst er den en fantastisk god match til Gyrodeck.Særlig med Pedersen-modifikasjon. Den gjør gyroen til en enda bedre spiller, men er visst et sant helvete å montere! Er jammen ikke sikker på hvem det er som tar Mørch inn til landet, men vet at Willy Tangen på kløfta, samme mann som steller med Naim, har hatt Mørch i stallen. Akkurat nå glapp det for meg hva firmaet hans heter, jeg tror jeg trenger mere kaffe på morgenkvisten!

Dp6 er både vellydende og ekstremt fleksibel, og det hender faktisk både titt og ofteat armrør er tilgjengelig brukt. Jeg ville prøvd med en "ønskes kjøpt"-annonse.
Tror forresten armen har en utpris på i overkant av femten tusen nå til dags. Og selvfølgeli finnes det enda bedrearmer, men de koster så forskrekkelig mye mer at Dp6 er utr4olig mye for pengene. Det er forresten betimelig å tenke litt over at det alltid vil være noe der ute som er "bedre", uansett hva vi velger å kjøpe. Uten at det på noen som helst måte gjør det vi selv sitter med dårligere av den grunn. Klassikere som Mørch Dp6 har vært på markedet siden tidlig åttitall, og har til fulle bevist at den forsvarer plassen sin.
Nå er jeg litt spent på hvordan du opplever forskjellene mellom WB "The Circle" og Gyrodeck/Pedersen/Dp6, Pål.....