Lyttetrone

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Hei, er på utkikk etter en ny sofa som også egner seg for de gode stunder foran stereoen. Pga plassmangel har jeg desverre ikke anledning til å nyte god musikk i en dedikert lenestol, men har oppdaget noen gode kombinasjoner av lenestol og sofa. For eksempel Akto's Pegasus stressless. Men jeg vil gjerne ha tips fra andre som har erfaringer på feltet, som altså er kombinert sofa og lenestol. Den må ha minimum en justerbar plass (min) ;D

K

kbwh

Gjest
Stressless har vel flere varianter over temaet. Jeg tror også andre produsenter har rappet ideen til disse "hjemmekinokomfortsofaene". Sjekk ut sortimentet til Skeidar, Bohus, Living etc.

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Da har jeg sjekket litt! Fant blant annet ut at en gjeng hjemmekinofantaster har fremforhandlet seg til 30% rabatt på samtlige stressless-løsninger gjenneom et stort felleskjøp (De er kanskje ikke helt idioter likevel 8) ). Jeg var en uke for sent ute til å få være med på moroa, kjipt!
Hvis noen ser et bra tilbud på en stressless-trone så er jeg takknemlig for tips, fullpris på denne moro er jo på high-end-kabel-nivå, heldigvis vet jeg å prioritere ;D

K

kbwh

Gjest
Hehe. Jeg vil anta at man ikke sitter like godt på en Transparent-boks.

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Gammelt bilde Valentino, i hvertfall mens jeg venter på min trone!

Topp Bunn