Luxman PD-310 som svaier.

A

adigerud

Gjest
Har en PD-310 som spiller med ujevn hastighet helt til den blir "varm". (ca.15-30 min.) Har nettop skiftet motor og renset pot-metere til hastighetsjusteringen, men det hjalp ikke så jeg tenker at det kan være noe i motorstyringen.
Noen som har erfaring med dette problemet eller vet om et kompetent verksted som kan fikse problemet for en fornuftig sum?

Mvh
Arild

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Støttes! Han har endel greie på disse klassikerne. Bare vær oppmerksom på at han har relativt mye å stå i med om dagen, så servicetiden kan lett bli litt lang.

ayaboh

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
8
Mener å huske at Jørn hadde dette problemet med en av sine PD-310ere. Var visst relativt enkelt å fikse. Ta kontakt med ham.

Jørn B. Hauge, Oslo 99024911
joernbh@online.no
eller jbh her på forumet

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
impulse skrev:
Støttes! Han har endel greie på disse klassikerne. Bare vær oppmerksom på at han har relativt mye å stå i med om dagen, så servicetiden kan lett bli litt lang.
Neeei? Er dette noe nytt?

A

adigerud

Gjest
Takk for hjelpen så langt. Er ikke sikker på om det er værdt å koste på en reperasjon. Noen som vet hva bruktprisen på en PD-310 er?

J

jukes

Gjest
adigerud skrev:
Takk for hjelpen så langt. Er ikke sikker på om det er værdt å koste på en reperasjon. Noen som vet hva bruktprisen på en PD-310 er?
:)
Fra 5lapper og oppover,og da uten arm.

Mvh Roar

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Er forsåvidt enig i det, men det forutsetter at den er i utmerket stand. Det stiller seg noe anderledes når den trenger service, selvfølgelig.

Toriamos, du har rett i at dette ikke akkurat er noe nytt, nei...
Denne gangen tror jeg det er relativt alvorlige sykdomsgrunner til at det står ganske stille.

Vinylguru

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
4
adigerud skrev:
Har du solgt spilleren, eller er den fikset? :)

Topp Bunn