Low-Fi Bluetooth forsterker. 140,- kr. Dønn stabil forbindelse.

Naturlyd

Hobbyselger
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
848
Torget vurderinger
26
Liker å dele opplevelser med utstyr som presterer over evne. Jeg har et par små forsterkere som har gitt meg mye musikkglede i over 5 år nå. Dette er chipamper med innebygget Bluetooth 4.0 og knapper for volum, play/pause, neste låt og forrige låt. Du får ut påståtte 25Watt pr kanal om du bruker strømforsyning i øvre skiktet av hva som er anbefalt.

OBS: Dette låter litt mykt og er helt klart Low-Fi. Men vi snakker om sins of omission, det mangler litt her og der men det er ikke så mye som legges til og irriterer. Så helt greit til bakgrunnsmusikk/party i garasjen og på terrassen.

Her kommer det unike, blåtanna er 100% stabil. Ikke 99% men 100%. Selv mine helt nye Airpods har noen små nykker. Rekkevidden gjennom et moderne, isolert vindu er 4-5 meter. I fri linje en del mer. I 3 sommere har et slikt kort drevet et par JBL Control 29 og naboene hater oppsettet som pesten. Det er aux-inn så du kan slenge på en Chromecast Audio eller en svær Aurender streamer for mer funksjonalitet.

Et laptop powersupply passer fint. Eller noe til elektroverktøy. Tviler på at det er noen som leser dette som ikke har noe passende liggende.

Vedlegg

Topp Bunn