LMCs innlegg i OT, sesong 2

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jaja, der ble den tråden stengt. Det var da voldsomt til moder- og sensurering idag da? LMCs første innlegg er jo slettet, så det er ikke lenger mulig å lese det om igjen, men neimen om jeg la merke til noe nedrakking der.
Men nå få jeg holde kjeft ellers blir jeg vel utestengt :(

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det er ingen stor greie. LMC skrev et innlegg som jeg oppfattet som negativt mot forumet, og jeg tok det bort og jeg ba han om å formulere seg annerledes. Ikke verre enn det.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Det var vel ingen greie i det hele tatt før Høvdingen gikk amok med deleteknappen igjen. Overrasket ble jeg dog ikke.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.789
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
"ingen stor greie", sier du?

sånn som dette?

vi vil vite! :mad:

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
"Det er ingen stor greie. LMC skrev et innlegg som jeg oppfattet som negativt mot forumet, og jeg tok det bort og jeg ba han om å formulere seg annerledes. Ikke verre enn det."
Neivel, bortsett fra at hans to etterfølgende tråder ble prompte fjernet uten at han rakk å gjøre å veldig mye ugagn, og min forrige tråd, som iallfall ikke inneholdt noe "negativt mot forumet", ble fluksens stengt.
Og, skal man heretter slette/stenge alle tråder som etter Rådets meninger er "negative mot forumet"? Lykke til, sier jeg.

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.613
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
jeg rakker ikke ned på Høvding eller noen spesifikke personer
det er LØGN og får ikke stå uimotsagt
mvh
Leif

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Jeg så tråden med åpningsinnlegget til LMC. Det var vel like rett frem som innleggene fra den kanten pleier å være og uten at Høvdingen var nevnt. Er Høvdingen ute for å provosere? Det må da være i strid med regelverket.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
LMC skrev:
jeg rakker ikke ned på Høvding eller noen spesifikke personer
det er LØGN og får ikke stå uimotsagt
mvh
Leif
Du har ikke "rakket" ned på meg, det er sant, men du kritiserte meg fordi jeg tok bort innleggene dine. Du skrev et innlegg som jeg oppfattet som negativt mot forumet, og jeg tok bort innlegg, samtidg oppfordret til annet ordvalg/formulering, og istedenfor å høre på det så la du ut innlegg på innlegg hvorav du kritiserte meg for å ha slettet ditt opprinnelige innlegg.

Kunne du ikke enkelt å ha tatt min oppfordring? Uansett, dette er ingen stor greie, og jeg for min del ser ingen grunn til å dra dette langt ut av proposjoner.

Du ønsker mer deltagelse fra brukerne angående DIY-prosjekter osv., og det må da være fullt mulig å komme med en slik oppfordring/tråd på en ikke-provoserende måte mot forumet.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Kan man ikke gjenåpne tråden da, så kan vi få se det negative/kritiske/provoserende og hvilken fælsleg ordbruk/formulering som ble brukt. Jeg må ha oversett det.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Høvdingen skrev:
Du har ikke "rakket" ned på meg, det er sant, men du kritiserte meg fordi jeg tok bort innleggene dine. Du skrev et innlegg som jeg oppfattet som negativt mot forumet, og jeg tok bort innlegg, samtidg oppfordret til annet ordvalg/formulering, og istedenfor å høre på det så la du ut innlegg på innlegg hvorav du kritiserte meg for å ha slettet ditt opprinnelige innlegg.

Kunne du ikke enkelt å ha tatt min oppfordring? Uansett, dette er ingen stor greie, og jeg for min del ser ingen grunn til å dra dette langt ut av proposjoner.

Du ønsker mer deltagelse fra brukerne angående DIY-prosjekter osv., og det må da være fullt mulig å komme med en slik oppfordring/tråd på en ikke-provoserende måte mot forumet.
Du, som sletter tråder og innlegg som du opplever som negative, snakker om proporsjoner?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det ble voldsomt til reaksjoner på at jeg fjernet LMC sin opprinnelig tråd, og jeg tar kritikken, og jeg har lagt tilbake tråden. Den ligger under Off Topic, og den heter: "Nok en kjedelig dag på HFS".

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Og der var den fjerde tråden stengt i OT.

Forøvrig har jeg en meddelelse til dem som driver og piper nede i Egypt. Det der er bare noe pingleri. Look to Norway, nærmere bestemt HFS, så får dere se protester for vårs gutta med hår på brøstet!

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Høvdingen skrev:
Det ble voldsomt til reaksjoner på at jeg fjernet LMC sin opprinnelig tråd, og jeg tar kritikken, og jeg har lagt tilbake tråden. Den ligger under Off Topic, og den heter: "Nok en kjedelig dag på HFS".
Og der kan dere egyptere se at det hjelper å protestere. Keep up the good work down there!

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
49
Sted
Akershus
Herremin som dere sutrer ... Og at høvdingen gidder å holde på.

Sammenligne små pissetråder på et internettfora med krigstilstander i Egypt?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
akto skrev:
Herremin som dere sutrer ... Og at høvdingen gidder å holde på.

Sammenligne små pissetråder på et internettfora med krigstilstander i Egypt?
Du må ikke forsøple denne sutretråden med slike positive og livsbejaende innlegg :p
Og så heter det et internettforum.

Topp Bunn