- Livsfarlig å gå på syre!

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
572
Antall liker
5
Torget vurderinger
2
Dette uttalte Tor Arne Hetland i følge langrenn.com før sprintstafetten. Han har jo noe rett da, knipser du en overdose så kan det gå riktig ille.
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
Om ikke annet vil jeg jo tro at kraftige hallusinogener i alle fall kan distrahere deg litt i løypa.. ;D

Men jeg kan jo forstå hvor behovet for å eksperimentere med den type substanser kommer fra, med tanke på hvor morsomt langrenn egentlig er..
 
K

kbwh

Gjest
Skjønner hva Hetland mener jeg.
Har sett ryttere samle syre på vei opp til Dovrefjell på Trondheim-Oslo og så bada totalt i Gudbrandsdalen. Da er det livsfarlig langt hjem, for ikke å snakke om bobilene som kommer i mot!
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
Skjønner hva Hetland mener jeg.
Har sett ryttere samle syre på vei opp til Dovrefjell på Trondheim-Oslo og så bada totalt i Gudbrandsdalen. Da er det livsfarlig langt hjem, for ikke å snakke om bobilene som kommer i mot!
Jo, men for pokker hvem er det som legger til med Hest over Dovrefjell egentlig ? :D (Ryttere)
 
R

Ronny_D

Gjest
Om ikke annet vil jeg jo tro at kraftige hallusinogener i alle fall kan distrahere deg litt i løypa.. ;D

Men jeg kan jo forstå hvor behovet for å eksperimentere med den type substanser kommer fra, med tanke på hvor morsomt langrenn egentlig er..
;D
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Han har jo noe rett da, knipser du en overdose så kan det gå riktig ille.
Physical overdose is not a hazard, though one may easily ingest more than one may be able to handle psychologically.
LSD is not addictive and no human deaths proceeding from
pharmacological effects have been recorded. When deaths have occurred, they
have either been from psychological repercussions or the actions of adulterated
compounds. The human lethal dose is unknown (Palfai & Jankiewicz, 2001).
*hobby-mythbuster*

Og "knips" referer vanligvis til ecstasy, som statistisk sett er langt mer dødelig (om enn indirekte) ;)
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
*hobby-mythbuster*

Og "knips" referer vanligvis til ecstasy, som statistisk sett er langt mer dødelig (om enn indirekte) ;)
Om du legger deg i svev ut fra en høy bygning, fordi du føler at du har oppnådd full innsikt i bror kråkes liv og sjel, så dør du jo likefullt.. ;)

Og tror du at du er et egg resten av livet, kunne du vel likegodt ha dødd ? ..

Knips meg her og knips meg der.. Partydop'ern ta.. ;D
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Om du legger deg i svev ut fra en høy bygning, fordi du føler at du har oppnådd full innsikt i bror kråkes liv og sjel, så dør du jo likefullt.. ;)
Det er sant! Men da er det da vitterlig like livsfarlig å miste noen man er glad i også... ;)

Ikke for å drive rusreklame, men jeg tror nok at antallet (uheldige) selvmord forårsaket av hallusinogener er forsvinnende liten :)
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
Ikke for å drive rusreklame, men jeg tror nok at antallet (uheldige) selvmord forårsaket av hallusinogener er forsvinnende liten :)
Jeg vet ikke om jeg egentlig mener noe om akkurat det jeg.. ikke i denne tråden i alle fall ;)

Hvis vi faktisk skal diskutere "the dreaded Lysergic" får vi gjøre det i en annen tråd kanskje ? Eller kanskje ikke, med tanke på "Den store doptråden" fra 1-2 år tilbake... :)
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Hehe, nei, det er kanskje best å dy seg. Ser dog ingen fare i å spre objektiv informasjon for å drepe seiglivede myter ;)

Hm, startet ikke jeg den tråden mon tro..? Jeg får vel snart et stort, rødt "DOPE FIEND"-stempel i panna snart ;D
 

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
572
Antall liker
5
Torget vurderinger
2
Mulig jeg er noe upresis i forhold til kverulantene her på forumet da; i begrepet "syre" legger jeg rusmidler i form av tabletter, og om de fleste andre definerer det som noe annet så driter jeg selvsagt i det! Og å knipse en kilo syre abser både hetland og jeg som livsfarlig.
 
Topp Bunn