Livet er herlig dere!

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Innlegg
181
Antall liker
0
Kona og barn har dratt til USA, og jeg er hjemme alene noen dager. Har dratt høyttalerne godt ut i rommet, stablet de litt høyere og satt godstolen midt ute på stuegulvet. Nå er det bare å nyte det!
Synd ikke naboene har dratt avsted også. Men fankern ta, jeg ga blaffen i noen minutter og dro på skikkelig.
Fant ei gammal plate med Level 42 under en opprydning idag, og det er gøy å høre gode gamle slagere på høyt volum! ;D
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
;D ;D
Har det slik jeg også...er på 6. dagen nå ;)
Og jeg har ikke naboer....

Level 42 hørte jeg på i forrigårs. "Early Tapes"
Du skulle hatt Level 42 på vinyl mann :)
D svinger det.

Kos deg videre.
Ja, livet er bare topp når man kan slappe av m god musikk ;D
 

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Innlegg
181
Antall liker
0
skulle gjerne hatt meg en platespiller ja. Men det hadde nok gått dårlig her på høye nivåer. Jeg sliter med at gulvet gir etter når lyden skrus skikkelig opp. Og det er ikke bra når man bruker platespiller.
Men til koselytting.... helt klart! Det er en sjarm med platespilleren som man aldri får med cd.

Leif Arild

http://avforum.no/minhifi/show.php/imm
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.415
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
skulle gjerne hatt meg en platespiller ja. Men det hadde nok gått dårlig her på høye nivåer. Jeg sliter med at gulvet gir etter når lyden skrus skikkelig opp. Og det er ikke bra når man bruker platespiller.
Men til koselytting.... helt klart! Det er en sjarm med platespilleren som man aldri får med cd.

Leif Arild

http://avforum.no/minhifi/show.php/imm

Skikkelig gromt annlegg er det :D

Du kan jo kanskje henge den opp i taket??
Platespiller altså! ::)
 

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Innlegg
181
Antall liker
0
hehe, jeg har vært inne på tanken. Men jeg tror det vibrerer like mye. lampettskjermene på lysekrona i taket henger står hulter til bulter når jeg drar på litt. Og det er vel ikke akkurat et bra tegn...
 

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Innlegg
181
Antall liker
0
En BASE plattform kunne kanskje vært noe for en platespiller. Eller en bit skumgummi... det gjør samme nytten, og er mer eller mindre gratis også.

Ahhh... en ny dag. Sol er det også gitt. Spørs om det ikke blir årets første utepils idag gitt!

Livet er herlig dere!
 
Topp Bunn