Litt trøst hos VG

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.633
Antall liker
10.644
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.366
Antall liker
1.046
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Helt topp. Skadefryden lenge leve.

Minstemann i familien ble brent på Mallorca for noen år siden, og fy f... det svei når jeg skulle fjerne tentaklene fra låret hans. Rett på sykehus. Og, "brennmerket" man får er godt synlig - og kjennes godt.

Så VG kunne jo slengt på litt bilder av brennmerker også - gjerne med rød ring rundt - slik at folk ble trøstet enda mer. :)

Uten navn.jpg
 
Topp Bunn