Jeg begynner å bli lei av det øreslitende gnålet fra ungenes iphoner.Det er fint at de liker å spille musikk ,uforståelig at de trives med "lyden" fra telefonene.
Etter diverse krangler er to ting klart:
-på tide med litt (liv og) rør(e) i barneoppdragelsen.
-noen hadde trolig lagt listige planer og jeg ble lurt(Det er greit siden det er gøy å bygge
)
Nå skal det planlegges en liten ! (unødvendig å si hvorfor) rørforsterker.
Iphonen skal være kilde og forsterkeren kommer til å bli bygget i en håndfull eksemplarer, siden det er flere som maser.Det skal bygges med standard komponenter uten jåleri på delesiden.Men det skal ikke spares til fant på kvalitet.Jeg kommer til å anstrenge meg for at resultatet skal bli brukbart.
Denne skal være liten og lett .
hvor mange watt : 5? 10?
Eller kan en komme unna med et par watt ? (kt 61 triodekoplet pp vil kunne gi drøye 2w )
se ? pp?
høyttalere som ikke tar mye plass, ikke flår far og ikke rister grunnmuren må også ordnes.
Noen innspill med tanke på utgangsrør og se/pp ønskes.
Jeg kikker stadig på rør:
Av en eller annen grunn stoppet jeg ved Pen 50 , kt 61.6aq 5 ?
Men disse er kanskje feil valg til jobben.
Det burde muligens velges noe som er i produksjon fremdeles.
Fyr løs karer
Ps det er imperativt å begrense antall kilo sand!
det er et vesentlig poeng at dette skal være rør
Etter diverse krangler er to ting klart:
-på tide med litt (liv og) rør(e) i barneoppdragelsen.
-noen hadde trolig lagt listige planer og jeg ble lurt(Det er greit siden det er gøy å bygge
Nå skal det planlegges en liten ! (unødvendig å si hvorfor) rørforsterker.
Iphonen skal være kilde og forsterkeren kommer til å bli bygget i en håndfull eksemplarer, siden det er flere som maser.Det skal bygges med standard komponenter uten jåleri på delesiden.Men det skal ikke spares til fant på kvalitet.Jeg kommer til å anstrenge meg for at resultatet skal bli brukbart.
Denne skal være liten og lett .
hvor mange watt : 5? 10?
Eller kan en komme unna med et par watt ? (kt 61 triodekoplet pp vil kunne gi drøye 2w )
se ? pp?
høyttalere som ikke tar mye plass, ikke flår far og ikke rister grunnmuren må også ordnes.
Noen innspill med tanke på utgangsrør og se/pp ønskes.
Jeg kikker stadig på rør:
Av en eller annen grunn stoppet jeg ved Pen 50 , kt 61.6aq 5 ?
Men disse er kanskje feil valg til jobben.
Det burde muligens velges noe som er i produksjon fremdeles.
Fyr løs karer
Ps det er imperativt å begrense antall kilo sand!
det er et vesentlig poeng at dette skal være rør