I forhold til din Dali Riaa er den nok hakket hvassere ja (jeg har eid begge).Er den? Noen som har hørt den?
Det var det jeg lurte på. Nå lurer jeg litt på hva som kan være det rette systemet...Jeg har hørt den. Mange ganger, og i mange systemer. Den er veldig bra i det rette systemet. Var det det du lurte på?
Mvh Vidar P
Skjønner. Liker godt Dali-lyden. Skulle ønske meg noe mer oppløsning. Linn tar seg jo godt betalt for kvalitet. ASR mini er en interessant tanke.I forhold til din Dali Riaa er den nok hakket hvassere ja (jeg har eid begge).
Klangmessig synes jeg ikke de er så ulike (noe jeg synes er bra).
Men at Linn'en hører hjemme i Stereophile klasse A er jeg dog litt mer skeptisk til ettersom det nok finnes mange riaa-trinn der ute som er en god del bedre enn Linn'en igjen.
Linn'en er dog ok og lett å like og den har heller ikke noen store utpregede unoter.
Aner dog ikke hvordan den står seg mot f.ks. ASR mini basic (eller hva den nå heter).
Ser ut som den kun tar MM og high output MCMed fare for å gjenta meg selv her,ettersom jeg har foreslått det samme i noen andre riaa-tråder....Prøv en Graham Slee Era Gold, toriamos. Den er helt fantastisk til prisen, og du kommer definitivt ikke til å savne oppløsning!
Samme. Solgte den faktisk samme dag som jeg fikk den i hus. Hyggelig at den nye eieren er veldig fornøyd. Må være et synergiproblem.Kjøpte Primare R20,men det ble et steg tilbake følte jeg. Så den solgte jeg med en gang.
Jeg bruker en creek obh 18 riia... hvor mye er det å hente på en graham slee era gold som du sier er veldig bra impulse..Med fare for å gjenta meg selv her,ettersom jeg har foreslått det samme i noen andre riaa-tråder....Prøv en Graham Slee Era Gold, toriamos. Den er helt fantastisk til prisen, og du kommer definitivt ikke til å savne oppløsning!