Link til veldig sjeldne biler fra 1946 til 1966..

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Min kone fikk den æren av å lage en hjemmeside til EAC (Eight Amcars Club) i romjula og denne siden har utviklet seg til å bli noe helt spesielt i mine øyne.!
Jeg er sikker på at mange av dere kjenner igjen en del av bilene og en god del av musikken som representerer den tidsepoken ;)

LINK

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
Re: Biler og musikk fra det gode 50 og 60 tallet..

Kul side, og musikken gjør jo at en smiler ekstra når en ser gjennom bildene. All ære til din kone. :D

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18

Jeg takker på hennes vegne, hun ligger å sover nå mens jeg driver å surrer litt på nett..

Hun startet med hjemmesider for 3-4 måneder siden, så hun har virkelig tatt dette med storm.!
Nå skal det legges til at hun er hjemmeværende, så hun trenger noe å henge fingrene i, men at dette skulle ta så av trodde jeg virkelig ikke, men det er utrolig morro ;)
Endelig så får hun brukt kreativiteten sin til noe positivt og det er jeg veldig glad for..

Hun ser på det som en meget stor ære, at det var hun som fikk lov til å lage hjemmesiden til verdens mest unike bilklubb av sitt slag..

S

slowmotion

Gjest

Fin side! ;)

De Hudsonene er dødstøffe!

;)

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.239
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2

Flott side, utrolig lekre biler! :) :) :)
mvh

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18

Dessverre så er det bare få biler som ligger der nå, de har ca 150 biler på skilt, noen modeller finnes det bare en igjen av i hele verden og tilhører denne klubben..

Topp Bunn