Lindsay Buckingham-Under the skin

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
361
Sted
Nesodden
Torget vurderinger
2
Jepp, kjøpte den før helga, enger litt tid ja - dette kan begynne å ligne gammel storhet som f.eks Go Insane

tommen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
0
Hadde store forhåpninger til denne cden, og gikk i den samme fella som vanlig ved å ikke ta en prøvelytt i platesjappa. Har nå hørt den 8-10 ganger og kan ikke skjønne hva som er så bra! Jeg har vokst opp med Fleetwood Mac både som bluesformidlere og koste meg med Tusk på LP, men dette må noen fortelle meg hvorfor
man gir en sekser?!
Forøvrig lurer jeg litt på om standarden på kvalitetsmusikk er i ferd med å bli lavere; det jeg mener er om dagens musikk ikke holder mål i forhold til hva som ble presentert tidligere. Jeg synes ihvertfall at det er veeeldig langt mellom godbitene.

Vapor

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2002
Antall liker
201
Sted
Bergen
Jo, jeg er enig i at det er veldig langt mellom godbitene blant dagens utgivelser dessverre.

Men dette albumet liker jeg virkelig, men jeg må være i rette stemningen.

At det ikke funker for deg er jo synd, men sånn er det jo med musikk

;).

At albumet fikk sekser i VG har jeg ikke problemer med ,synes anmelderen begrunnet det greit.

Men uansett bør vi jo ta anmeldelser med en klype salt (det fikk toer i Bergens avisen)

tommen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
0
Måtte bare plukke fram denne tråden igjen og krype til korset og medgi at dere har rett. Plata vokser og er nå riktig trivelig
med små pussige låter som bare blir bedre og bedre.
Unnskyld Lindsey!

Topp Bunn