Lesetest

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Hvis man ikke var fornøyd med resultatet kunne man prøve på nytt, sto det, og da ble det over 500 ord med full score. S.

Hvor mange ganger måtte du prøve, Vreden?

S

Slubbert

Gjest
Forsøk 1: 396/93%/M-
Forsøk 2: 379/100%/S

Første gangen trykte jeg "gata" fordi jeg fikk for meg at det var en uteservering. You know, en sånn der folk sitter ute og hygger seg med en pils eller kaffe og en sigg, en sånn som vi snart må dra på ferie utenlands for å oppleve.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
1005 ord og 110%

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Slubbert skrev:
Første gangen trykte jeg "gata" fordi jeg fikk for meg at det var en uteservering. You know, en sånn der folk sitter ute og hygger seg med en pils eller kaffe og en sigg, en sånn som vi snart må dra på ferie utenlands for å oppleve.
Hva får deg til å tro at forbudet mot å sitte på utekafe ikke også vil gjelde nordmenn i utlandet?

S

Slubbert

Gjest
totte skrev:
Slubbert skrev:
Hva får deg til å tro at forbudet mot å sitte på utekafe ikke også vil gjelde nordmenn i utlandet?
Skremmende godt poeng...

Topp Bunn