Lekre armbåndsur

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
300
Jeg ville ikke gå så langt som å kalle disse ur. Et ur skal vise tiden på en enkel og grei måte.
De som er interessert i hva klokka er, kjøper Timex, de som er interessert i klokka, kjøper Rolex eller noe annet DYRT/FANCY,  eller noe totalt uforståelig, se bilder ;D

Den ene må jaggu med stamme fra Zorg, øst for ytre Andromeda.... ;D etter mine fattigslige begreper....

Selv kjører jeg med en Certina automatic fra 1970+-, sånn risteklokke... ;D

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Den klokka som er nr to nedenfra her er vel garantert kroneknekking på hvis en arbeider med noe slikt?

Forresten så husker jeg et firkantet ur fra ca 80tallet en gang. Husker ikke hva dette het, men har dere bilder av firkantede ur , så kom med disse.
Mvh Jan I

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Tviler egentlig på at det er dette du er ute etter, men firkantet er det i alle fall.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
13.797
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Den klokka som er nr to nedenfra her er vel garantert kroneknekking på hvis en arbeider med noe slikt?

Forresten så husker jeg et firkantet ur fra ca 80tallet en gang. Husker ikke hva dette het, men har dere bilder av firkantede ur , så kom med disse.
Mvh Jan I

En Zenith kanskje ?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.541

Mvh Jan I
Folk som bærer slikt noe på håndleddet arbeider ikke. De får andre til å arbeide for seg.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Min favoritt

Bulgari Diagono professional terra

G

Gjestemedlem

Gjest
Denne se (Jan_I link over) er vel noe av det bedre jeg har sett av tradisjonelle visersnurrere:

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
JA denne var knall.... PRIS?
Mvh Jan I

Topp Bunn