LEGO-Yamato 1/40

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.572
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1

Man kan nerde uten å hifinerde.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Å herreguuuud! Dritlekkert, men sikkert jævlig dyrt. Og jeg er nesten villig til å vedde en årslønn på at han som har bygget den er ugift!! ;D ;D

V

vredensgnag

Gjest
"Kan jeg hjelpe deg?"
"Ja, jeg lurte på om dere har fått inn noen flere grå?"

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Valentino skrev:
Man kan nerde uten å hifinerde.
*ser opp fra tastaturet og registrer vagt de to-tre tastaturene som ligger rundt omkring, den tomme eska fra en hamburgersjappe (en eller anna middag?), de tomme sigaretteskene, et par-tre utskrifter av diverse Linux-relaterte greier samt en tom ostepop-pose*

Hm?

*klør seg i skjegget og sjekker hvor langt BitTorrent har kommet siden sist*

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Helt utrolig !!

Mannen må ha tålmodighet iallefall :) og sinnsykt flott ble det ! imponerende, om enn borderline (mer enn det kanskje) weird på samme tid :)

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Utrolig bra! Den fikk meg til å tenkte på en annen som er, om mulig, enda galere:

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.083
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Ajaj !
En sånn Yamato kunne jeg jo hatt liggende i båtforeningen, den er like lang som min Bella.
Ser for meg f.eks. den store båtmessa om våren, der mesteparten av publikum trekker over vågen for å se på LegoYamato'en min i stedet for å betale 150 for å subsidiere distriktets båthandlere. :D

ps: Klarer ikke la være å tenke på da vi senket USS Enterprise, Tirpitz , HMS Nelson og Admiral Graf Spee med kinaputter i badekaret i 1974. Var det mere moro før?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.237
Torget vurderinger
1
Min mor var tilstede rett over sundet der Tirpitz ble senket i 1944 ved Håkøye "utenfor" Tromsø, sammen med et par av tantene mine.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Har vist det klippet til flere av "gutta" på jobb. Alle har vært ekstatiske. Viste det til fruen. Hva var reaksjonen?

Det eneste hun sa var "Å ja." før hun konsentrerte seg om Allers igjen.

Ikke engang det sedvalige "Den har du ikke plass til" eller "Hvor har du tenkt å ha den da? På stua? NEI!" verdiget hun dette mesterverket. ???

Kvinner kommer fra en annen planet!! :-\

T

TT.

Gjest
Heftig den. Satt bare og ventet på at de forskjellige kulene skulle bli sortert hver for seg. Uansett RÅTT!!!!

Topp Bunn