L
Lars.N
Gjest
Brukere og selgere bør sendes til Tanken på ekkofisk på ubestemt tid
Mvh
Laban
Mvh
Laban
Vedlegg
-
36.5 KB Visninger: 101
Den egner seg gått til de "folke valgte" også ;D kanskje dem for tid til å tenke på annet en seg selv der ute.decibelius skrev:Oljefondet er snart skuslet bort av tullinger så det er sikkert en god ide ;D
Javel. Og du er sikkert istand til å forklare for oss andre hvordan det å ha prøvd dette gir en så suveren oversikt over skadeomfang på den enkelte bruker, samfunnsmessige konsekvenser etc. at det parkerer innvendinger fra de uvitende.. Lykke til.decibelius skrev:Weed er ikke narkotika - det er naturmedisin!
Ikke hør på de som ikke vet hva de snakker om - og det gjelder samtlige som ikke har forsøkt selv - de har bare lest en hel masse "skremselspropaganda"!!!
Hvor mange spliffer jeg har røykt er egentlig saken uvedkommende. Spørsmålet er på hvilken måte det at du har røykt noen gir deg bedre oversikt enn andre?decibelius skrev:Jeg føler ikke behov for å forklare noe som helst for deg - du vil alltid være totalt uvitende om hvilke fysiske og psykiske virkninger weed vil påføre deg helt til du røyker deg en spliff eller to.
Du omgår spørsmålet: Hvilken ny innsikt gir bruk når det gjelder skadevirkninger etc. kontra de som ikke har egne erfaringer?decibelius skrev:Weed er ikke narkotika - det er naturmedisin!
Ikke hør på de som ikke vet hva de snakker om - og det gjelder samtlige som ikke har forsøkt selv - de har bare lest en hel masse "skremselspropaganda"!!!
På andre kjenner man seg selv er vel det eneste jeg har og melde til deg. Ha en fin dag.Only Crap skrev:Legalisering av hasj kommer i 9 av 10 tilfeller fra brukerne av hasj, hvem andre ville gidde og kjempe for noe slikt forutenom kokain brukerne som håper at neste steg er legalisering av kokain da.
Jeg vet om flere som bruker hasj i det dagelige og har brukt det i flere ti år og de er akurat like fjerne nå som de var før, de var stupide den gang og har ikke blitt bedre med årene for å si det sånn.
Jeg kjenner også flere som bruker alkohol hver dag og de er faktisk vesentlig værre og omgåes med enn hasjisene.
Det er svært mange andre også. Det er folk som repekterer at andre tar valg de selv er uenig i. Det er folk som ser at dagens lovverk skaper mer problemer enn det løser. Det er folk som ikke ser det som mer problematisk at andre røyer enn at de drikker øl. Det er folk som ikke kun er opptatt av seg og sitt, men faktisk har en grunnholdning om kjempe for andre enn seg selv og sine kjepphester. Det er folk som blir opprørt av den kriminalisering av stor deler av den norske befolkningen bare for å opprettholde en illusjon om et rusfritt samfunn. Det er folk av liberal grunnholdning som verdsetter individets rett til å ta valg på egne vegne, selv om det potensielt ikke er samfunnstjenelig.Only Crap skrev:Legalisering av hasj kommer i 9 av 10 tilfeller fra brukerne av hasj, hvem andre ville gidde og kjempe for noe slikt forutenom kokain brukerne som håper at neste steg er legalisering av kokain da.
Det er vel ingen som tror at man blir kurert for stupiditet av å røyke hasj?Jeg vet om flere som bruker hasj i det dagelige og har brukt det i flere ti år og de er akurat like fjerne nå som de var før, de var stupide den gang og har ikke blitt bedre med årene for å si det sånn.
Det er vel erfaringer mange har gjort seg, og noe som får argumentene om skadelighet til å miste mye av sin validitet.Jeg kjenner også flere som bruker alkohol hver dag og de er faktisk vesentlig værre og omgåes med enn hasjisene.
Jeg har en mistanke om at de sosiale antennene til Hr.Staff ikke var særlig velutviklet før han evt. begynte å fyre rev heller.laban skrev:Snart så Staff entrer debaten her ;D har er jo bruker å forsvarer han også.
decibelius skrev:På andre kjenner man seg selv er vel det eneste jeg har og melde til deg. Ha en fin dag.Only Crap skrev:Legalisering av hasj kommer i 9 av 10 tilfeller fra brukerne av hasj, hvem andre ville gidde og kjempe for noe slikt forutenom kokain brukerne som håper at neste steg er legalisering av kokain da.
Jeg vet om flere som bruker hasj i det dagelige og har brukt det i flere ti år og de er akurat like fjerne nå som de var før, de var stupide den gang og har ikke blitt bedre med årene for å si det sånn.
Jeg kjenner også flere som bruker alkohol hver dag og de er faktisk vesentlig værre og omgåes med enn hasjisene.