LC AUDIO og Import til Norge

baatsman

Bransjeaktør
Ble medlem
09.10.2004
Innlegg
125
Antall liker
0
Jeg har lenge vært fan av lcaudio sine produkter og syns Deres forsterkerkonstruksjoner har vært og er fantastiske når det gjelder pris og ytelse. Og så vidt jeg har forstått så har dem solgt meget her i Norge og det er flere som vil ha deres produkter. Derfor undres jeg over at det nå er meget vanskelig å få tak i Lcaudio produkter. Hvorfor LCAUDIO.. Jeg bare undres..
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
308
Hei
Fører ikke NAT (Norsk Audio Teknikk) produktene til LC Audio.
Det er derfra jeg har kjøpt mine ting tidligere.
Mvh Jan I
 

Hi-Fi-Nybegynner

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.03.2003
Innlegg
131
Antall liker
0
Jo NAT fører LC-Audio, problemet ligger ikke hos Morten, men hos LC-Audio. LC-Audio har til dels store leveringsproblemer, samt at de har ganske høy andel produksjonsfeil. Jeg vet at Morten er ganske fortvilet over dette. Håper LC-Audio skjerper seg da jeg ihverfall liker produktene godt. Spesielt Zappulsen er en "gave" til oss Audiofile med ambisjoner som ikke matcher lommeboka.

Mvh

Roy-E
 

baatsman

Bransjeaktør
Ble medlem
09.10.2004
Innlegg
125
Antall liker
0
Vet at det ikke er N.A.T sin feil, skulle ønske at LCAUDIO kunne kommet mer på banen og gitt mer info til oss "fans".. I stedet så kommer det flere nye produkt og oppgraderinger på nettet, virker nesten som om lcaudio ikke vil ha noe å gjøre med Norge.. Så mer info syns jeg Dem godt kunne gi oss, dem er jo tross alt avhengige av "fansen" sin.. Setter ting på spissen her. bare så det er sagt da.. har jo litt forståelse for dette men alikevel..
 

Hi-Fi-Nybegynner

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.03.2003
Innlegg
131
Antall liker
0
Hadde en lite gøy opplevelse i går med LC-Audio sin nye softstart. Bygger en dual monoforsterker så jeg har anskaffet 2 stykker. Loddet sammen begge, og gjorde klar for test. Testet først den ene og den virket bra. Når jeg skulle teste den andre så begynnte det å lukte svidd og ryke etter bare noen sekunder. :p

Sjekket at jeg hadde koblet og loddet riktig, det er faktisk nesten umulig å sette disse sammen feil. (Med unntakk av den lille kondisen, men kortet er godt merket) Siden den ene virket og ikke den andre så var jeg sikker på at det var feil med selve softstarten.

Ringte i dag tidlig ned til Nat-Morten. Han sa at han ikke hadde softstarter på lager, men jeg kunne ta den med ned til han så skulle han se om det var noe å gjøre.

Vel nede hos Morten så fant han ut at det manglet en lodding på den ene av de premonterte små komponenetene på baksiden.Han fikset dette og dermed så virket den.

All honør til Morten :D :D, det er faktisk ikke mange som selger hi-fi som også svinger loddebolten slik som Morten ;D.

Pepper til LC-Audio for elendig/manglende kvalitetskontroll. :p

Hadde det ikke vært for Morten så hadde jeg måtte ventet i ukevis før jeg kunne fortsette prosjektet mitt.
Tror vi som liker LC-Audio produktene skal være j.... glad for at Morten fortsatt orker å holde på med disse produktene.

Tusen takk Morten.

Mvh

Roy-E
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.149
Antall liker
4.306
Torget vurderinger
1
Et kroneksempel her er kanskje Sidewinder 3 som har hatt lagerstatus «restordre» og «snart på lager» i over 2 år. Jeg har ikke vært i kontakt med NAT/Morten eller LC-audio for å få klarhet i dette.

mvh
KJ

EDIT så først nå at dette er en steingammel tråd, synd at situsjonen ikke har bedret seg siden ...
 
Topp Bunn