"layout/plassering" av bilder og tekst i innlegg.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Er det veldig vanskelig å få til en ordning hvor en kan se egen "layout" (bilder i forhold til tekst) før en velger å legge inn.
Dersom ikke må en jo eventuelt rette opp det som er feil i etterkant, men går det?
Skifte til rett bilde i stedet for det en kanskje har valgt feil?
Jeg mener å ha fått med meg at en kan slette bilder i etterkant, men ikke erstatte?
Ofte går det greit, men ikke alltid for de gamle ;)
Mvh.KW

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Hvis du bruker attach-funksjonen så vil du kun se attach-setningen istedenfor selve bildet ved bruk av forhåndsvisningen. Hvis du laster opp f.eks. 5 bilder så vil bilde nummer 1 være nr. 1 og bilde nr. 5 være nr. 5. Du kan da skrive attach=4 for bilde nummer nr. 4 osv.

Det er egentlig nokså enkelt når du skjønner det, men forhåndsvisningen kunne vært bedre. Det kommer med neste versjon av forumet, men ikke før den tid.

Mvh
H

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Høvdingen skrev:
Hvis du bruker attach-funksjonen så vil du kun se attach-setningen istedenfor selve bildet ved bruk av forhåndsvisningen. Hvis du laster opp f.eks. 5 bilder så vil bilde nummer 1 være nr. 1 og bilde nr. 5 være nr. 5. Du kan da skrive attach=4 for bilde nummer nr. 4 osv.

Det er egentlig nokså enkelt når du skjønner det, men forhåndsvisningen kunne vært bedre. Det kommer med neste versjon av forumet, men ikke før den tid.

Mvh
H
Hei!
Jeg skjønner forsåvidt hvordan jeg gjør det, har jo gjort det noen ganger nå, men det er fort gjort å legge inn et galt bilde av flere nesten like
ref. tråden om trådløst.
Jeg glemmer også noen ganger å velge "plasser opplastet bilde her" går bare rett til browse, men akkurat dette har jeg funnet ut hvordan jeg kommer meg "ut av"
En annen løsning er jo etter at en ser det hele og oppdager feil, så kan man slette hele innlegget (ta kopi først) å forsøksvis velge riktige bilder i neste forsøk.
Altså kopier alt man har skrevet, kaste de bildene som er feil (eller alle??) og legge inn de nye riktige, litt tungvint kanskje men det er jo en sjøl som er årsaken til feilen så............... :-\
Mvh.KW

Topp Bunn