Gratulerer med flotte talere 
mvh
mvh
En liten rettelse... Dekselet er ikke snudd feil vei, men det står på feil plass. Alle dekslene skal ha utsparingen nede ved gulvet inntil veggenGratulerer med flotte høyttalere
Sånn ut ifra bildene så ser det ut som at dekslene til høyttalerne er snudd feil vei. Utsparingen til høyttalerkablene skal være nede ved gulvet sånn at kablene ligger skjult bak dekselet inni høyttaleren...![]()
Skal nevne det når jeg kommer hjemGratulerer med flotte høyttalere
Sånn ut ifra bildene så ser det ut som at dekslene til høyttalerne er snudd feil vei. Utsparingen til høyttalerkablene skal være nede ved gulvet sånn at kablene ligger skjult bak dekselet inni høyttaleren...![]()
Før kablene i hullene på vei ned, slik at de ikke havner i klem ved festene.Skal nevne det når jeg kommer hjem![]()
Det er uten tvil de beste Klipsch jeg har hørt, selv om det bare ble 23 minutter.Hva syns du om Jubilee? Jeg ble kjempeimponert over dem på demo hos OHC.
Man trenger nok ikke en forsterker til 400K, men prisen på Jubilee er uansett en begrensende faktor i seg selvDet er uten tvil de beste Klipsch jeg har hørt, selv om det bare ble 23 minutter.
Rask oppsummering så har vi hatt RF63, RF7, Forte II og III, LaScala, Cornwall og har Khorn 60'th i stua.
Svensken spilte PF Pulse da vi kom, men satte på noe som var en blanding av Bjørn Berge, Ledfoot og Bjella med trommesolo.
Vill dynamikk og midt i konserten nesten hele tiden. Hadde nok salgsrepertoaret klart.
Rommet var ca 6x10 meter og godt dempet.
Vi har 4x8 meter og heller ikke forsterkere til 400k så det blir nok ikke Jubilee til Nykirke.
Kjørte Setersdalen her for noen uker siden, faen så fine plasser a gitt.![]()