Lage spilleliste til stort Lag!

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
387
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Tjenare godtfolk. Spørsmålet mitt er: hvilket kriterier legger du til grunn når du lager spillelister til lag og fester?
skal man lage liste for mennesker med likt syn på musikk så går det ganske smooth.
men når som i mitt tilfelle idag liste som skal gavne fra 20 - 60 år med ganske spredd smak.
saken er at jubilanten på 30 skal få sitt, men også resten av følget.
skulle jeg lagd/brukt mine spillelister så kan det bli litt sært/hardt..
populærmusikk og slagere?
Anyone?

Noen som har evt spilleliste til formålet?

mvh
Bjørn Tore.

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Det jeg ofte gjør når jeg får oppgaven (og dersom festlokalet har tilgang til internet) er og legge til en 20-30 låter som spenner seg vidt mellom disse ulike årstall og sjangere. Så bruker jeg den playlisten som utgangspunkt til og trykke "Radio". Da vil Spotify selv velge låter i de ulike sjangerene og årstallene og du slipper og tenke mere på det. Dessuten har du noe og skylde på dersom du får klager ;)

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
387
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Smart ;) Men i det tilfellet her er vi uten nettilgang så er avhengig av offlinemodus..

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Kommer litt ann på personen som fyller år. Ofte er det morro å høre en del slagere som var poppis nær personen var yngre. Kanskje tenårene og det er da ca 15år siden.

Gå inn her: VG-lista - Topp 20 Single uke 49, 2013 så velger du deg ut noen år og ser hva som var poppulært....

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
387
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
kjenner musikksmaken hennes godt. så det er godt dekket. blir en salig blanding fra de siste fire tiår. :cool:
får som regel skryt for musikkvalg ellers så tror dette blir bra.
nervene i spenn, men det er bare sunt.

ta seg en pils snart vel.
god helg godtfolk!!!

Topp Bunn