Kvitfjell i helgen

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.881
Torget vurderinger
35
Da står årets alpine høydepunkt for tur, nemlig en hel helg i slalåm- og utforbakkene på Kvitfjell.

Hvis det er flere hfs'ere som skal i bakken i helga, får dere gi dere til kjenne. Jeg kjører i svart jakke, kiwi-grønne bukser (kjør kjapt, trygt og billig, he-he), rød hjelm, hvite støvler og lange gullfargede Völkl-ski.

Regner med å kjøre nederste delen av OL-utforløypa rett før heisene åpner i morgen tidlig, så da er det bare å henge seg på :-D.

Roy

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.881
Torget vurderinger
35
Da er det klart for ny helg i Kvitfjell, og jeg gleder meg minst like mye som i fjor. Det er riktignok ikke meldt solskinn, men overskyet og 7-9 kuldegrader blir sikkert helt ypperlig.

Noen andre som skal på ski i helga?

Roy

laidback

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
38
Det blir en tur til Trysil i helgen.

8

8x12_TOM

Gjest
For min del blir det 5 dager i St. Anton - Drar i morgen :D

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.881
Torget vurderinger
35
nb skrev:
Ja, i ordentlige fjell (Alpene).
Hørtes ikke så verst ut det heller, selv om løypene i Kvitfjell er veldig bra de også.

Roy

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Var i Rauland i helgen og sto på snowboard og alpint. Har også planer om å tilbringe vinterferien der oppe. Gir 1500 kr for hytte i hele vinterferien.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.881
Torget vurderinger
35
Griffenfeldt skrev:
Var i Rauland i helgen og sto på snowboard og alpint. Har også planer om å tilbringe vinterferien der oppe. Gir 1500 kr for hytte i hele vinterferien.
Det er det samme som jeg betaler for en uke på Lemonsjøen (mellom Vågå og Randsverk) i vinterferien vår. Hytta ligger midt i alpinbakken, har ALT av utstyr, kanskje bortsett fra et ordentlig stereoanlegg, men det får gå...

På Kvitfjell bor jeg på hytta til onkelen min, så det koster heller ikke all verden. Vi står bare for maten, så holder han losji.

Roy

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Hyttefeltet vi leier i er 5 minutter unna nærmeste skisenter. Hytten vi bodde i denne helgen har alt, men i vinterferien blir det litt mer spartansk ( Strøm, men vann må vi hente i dunk ) Vi greier oss lenge med slik standard, men dusj og flatskjerm er jo selvsagt ikke dumt .

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.953
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Blir røldal om 2 uker. Vågsli et par helger etter det. Chamonix i påsken :) Blir "påskelabyrinten" på nrk nettradio ;D

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Antall liker
1.598
Kvitfjell er toppers.
Er så heldig at svoger og svigerinne har kjøpt leilighet i Kvitfjell som de ikke bruker alt for ofte. Fint for oss for da blir det jo noen turer. ;D
Ikke til helgen R.E.S. Kanskje en annen gang.

RBN

N

nb

Gjest
8x12_TOM skrev:
Okey? Mitt bosted blir Hotel Edelwiss
Jeg er han med skisko og en øl i hånden på afterski;)

Reiser med en gruppe og har ganske mye opplegg under oppholdet, så våre stier krysses neppe.

Topp Bunn